Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Empatikan
Så....nu har jag läst ikapp tråden *pust* :lol:
Jag har jättelust nu och scrappade ihop ett kort till en nyfödd bebis häromdagen och påbörjade ett kort till min mamma med "livets träd" som tema där jag använde distressdyna lite på frihand :wink: . Ska försöka hitta nån fin dikt till den sen.

Har begränsade möjligheter just nu eftersom jag separerar och flyttar :roll: . Scrapgrejset är i nya lägenheten och där är jag bara typ halva veckan och lite flyttkaos är det nog. Men jag resonerar som så att jag kan slå ihjäl lite tid med scrap eftersom det är väl investerad terapitid,, :lol: Mitt tröstpris när den här härvan i livet är över, huset är sålt och jag bor på ETT ställe får bli att investera i en Big Shot + bokstavsdies.

Just nu textar jag med en sån där bokstavsmall och vanlig bläckpenna :oops: . Jag vägrar köpa bokstäver där det sedan fattas "rätt" bokstäver. Jag investerar hellre ifrån början. Eftersom jag gärna syr i skinn också och kan använda stansen även till det så är priset värt det. Jag kommer på sikt att spara pengar på det genom att slippa köpa kort och delvis presenter och annat.

Ang. bebisalbum så gör jag LOs som sedan ska organiseras med min bind-it-all maskin när jag känner mig "färdig". Systrarnas album kommer att få ta den tid det tar för dom vill jag ha så perfekta att jag kan känna mig nöjd. Deras stackars farmor sitter i Tyskland och väntar och längtar efter sina barnbarn så jag har tänkt skicka ett stort album till henne med typ alla :whut: bilder till hennes födelsedag, men där blir det lite mer snabbscrap och avskalat och effektivt. 8)

Även jag vägrar bli uppköpt (nåja :lol: ) av scrapindustrin och klipper hellre i spetsgardiner och manschetter än köper nytt.
Användarens profilbild
Av jenn79
Empatikan skrev:Så....nu har jag läst ikapp tråden *pust* :lol:
Jag har jättelust nu och scrappade ihop ett kort till en nyfödd bebis häromdagen och påbörjade ett kort till min mamma med "livets träd" som tema där jag använde distressdyna lite på frihand :wink: . Ska försöka hitta nån fin dikt till den sen.

Har begränsade möjligheter just nu eftersom jag separerar och flyttar :roll: . Scrapgrejset är i nya lägenheten och där är jag bara typ halva veckan och lite flyttkaos är det nog. Men jag resonerar som så att jag kan slå ihjäl lite tid med scrap eftersom det är väl investerad terapitid,, :lol: Mitt tröstpris när den här härvan i livet är över, huset är sålt och jag bor på ETT ställe får bli att investera i en Big Shot + bokstavsdies.

Just nu textar jag med en sån där bokstavsmall och vanlig bläckpenna :oops: . Jag vägrar köpa bokstäver där det sedan fattas "rätt" bokstäver. Jag investerar hellre ifrån början. Eftersom jag gärna syr i skinn också och kan använda stansen även till det så är priset värt det. Jag kommer på sikt att spara pengar på det genom att slippa köpa kort och delvis presenter och annat.

Ang. bebisalbum så gör jag LOs som sedan ska organiseras med min bind-it-all maskin när jag känner mig "färdig". Systrarnas album kommer att få ta den tid det tar för dom vill jag ha så perfekta att jag kan känna mig nöjd. Deras stackars farmor sitter i Tyskland och väntar och längtar efter sina barnbarn så jag har tänkt skicka ett stort album till henne med typ alla :whut: bilder till hennes födelsedag, men där blir det lite mer snabbscrap och avskalat och effektivt. 8)

Även jag vägrar bli uppköpt (nåja :lol: ) av scrapindustrin och klipper hellre i spetsgardiner och manschetter än köper nytt.
Javisst är scrapp terapi :vågen:

Ja, en bra maskin för bokstäver är guld värd :app: Själv har jag en Robo Craft, köpte den när den var ny. Använd ett fåtal tillfällen :oops: Mne jag älskar den när jag väl plockar fram dne och kopplar i den till datorn.
Några gånger har jag suttit en kväll och skrivit ut bikstäver i svart och vitt (det som alltid funkar) och det är så skönt. Men jag är lat och köper mest - så var inte tanken!

Men barnen blir väl större en dag och jag kan ha robban ikopplad jämt :tumup:

Låter som farmor kommer få en fin present :loving:
Användarens profilbild
Av jenn79
Dorotea skrev:Det går trögt för mig :gaah: Jag har råkat starta en massa garnprojekt istället, så det kan gå. Jag får vackert invänta nästa inspirationsskov. 8)
:fnissa: Så kan det gå!

Här är det oxå noll inspiration - men jag får nog dne tillbaka när bebis är ute :loving:
Av FruFrid
Jag scrappar igen :vågen:
Det är så roligt :D
Tyvärr har jag väldigt lite tid att sitta och scrappa.
Användarens profilbild
Av jenn79
FruFrid skrev:Jag scrappar igen :vågen:
Det är så roligt :D
Tyvärr har jag väldigt lite tid att sitta och scrappa.
Ja tiden den saknas här oxå - dygnet behöver flera timmar!
Användarens profilbild
Av Amiechan
Dorotea skrev: Men jag har iaf hittat min form för familjebilderna. Och jag är klar. :mrgreen:
Wow. Wow. Woooow.

/väldigt imponerad Amiechan
Av FruFrid
Amiechan skrev:
Dorotea skrev: Men jag har iaf hittat min form för familjebilderna. Och jag är klar. :mrgreen:
Wow. Wow. Woooow.

/väldigt imponerad Amiechan
Jag är också imponerad!! :tumup:
Av FruFrid
Dorotea skrev: Jag kanske vill scrappa mer för min egen skull? Mina egna tankar, min egen mamma-historia? :hmm: Vet inte.
:
Har du hört talas om BOM? Det står för Book of me eller boken om mig. Det är just det där lite mer personliga. Inte så mycket semesterresa som inre resa. Googla! Det kanske vore nåt för dig?
Användarens profilbild
Av jenn79
Dorotea skrev:
FruFrid skrev:
Dorotea skrev: Jag kanske vill scrappa mer för min egen skull? Mina egna tankar, min egen mamma-historia? :hmm: Vet inte.
:
Har du hört talas om BOM? Det står för Book of me eller boken om mig. Det är just det där lite mer personliga. Inte så mycket semesterresa som inre resa. Googla! Det kanske vore nåt för dig?
Det låter intressant! :D :notes:
ja - det skulle nog vara något för dig :tumup: :heart:
Användarens profilbild
Av jenn79
Dorotea skrev::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Det är inte scrap, men det är jättebra album och jag känner mig plötsligt otroligt lättad :vågen: Jag vet inte om jag ska fortsätta scrappandet, det här känns som helt rätt nivå på familjealbumen egentligen :hmm: Jag kanske vill scrappa mer för min egen skull? Mina egna tankar, min egen mamma-historia? :hmm: Vet inte.

Men jag har iaf hittat min form för familjebilderna. Och jag är klar. :mrgreen:
Bra jobbat :vågen:

Att du är klar - det är imponerande :app:
Användarens profilbild
Av Smyfröken
Jag har ev fått tag i en QuicKutz Revolution för 500 ink frakt. Är det ett bra kap?
Har hört att den ska ta de flesta dies. Är det så?
Vad säger ni? Har ni någon erfarenhet av en sån?
Användarens profilbild
Av Lojse
oh. jag skulle verkligen vilja ta tag i scrapen igen.. sonens album e baa färdigt typ till 6mån.. och han fyllde tre år nu.. dottern har inte ens fått nå album och hon är 10mån.. :oops:

jag vill.. men livet kommer ju mellan helatiden :|
Av FruFrid
Smyfröken skrev:Jag har ev fått tag i en QuicKutz Revolution för 500 ink frakt. Är det ett bra kap?
Har hört att den ska ta de flesta dies. Är det så?
Vad säger ni? Har ni någon erfarenhet av en sån?
Har ingen erfarenhet men att säga att den tar de flesta dies är väl att ta i? Den fixar bara tunna dies (som QK egna). Dessutom bara dem som är max 4 tum stora. Ingår förlängningsplattor för att ta border? Då skulle jag kalla det fynd, men det är ett ok pris även utan. Vet du vem som haft den och hur mycket de slitit på den? Jag har hört om flera som haft oturen att maskinen gått sönder efter viss tids användning. Är det just en revolution du vill ha? Kolla annars runt och jämför med andra maskiner och mot nypris.
Senast redigerad av FruFrid den lör maj 26, 2012 20:58, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag har tvingat igång mig genom att vara med i Inzpiras stora tävling, det ska lämnas in bidrag varje vecka undet ett visst antal veckor efter bestämda teman. Visa gånger har det bara blivit skit det jag har skickat in men inspirationen börjar komma tillbaka! Nu sitter jag och väntar på att kamerabatterier ska laddas så jag kan fota och skicka in den här veckans bidrag... ;)
Av FruFrid
Snurrfian skrev:Jag har tvingat igång mig genom att vara med i Inzpiras stora tävling, det ska lämnas in bidrag varje vecka undet ett visst antal veckor efter bestämda teman. Visa gånger har det bara blivit skit det jag har skickat in men inspirationen börjar komma tillbaka! Nu sitter jag och väntar på att kamerabatterier ska laddas så jag kan fota och skicka in den här veckans bidrag... ;)
Vad roligt det låter! :D
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?