- ons mar 07, 2012 20:42
Så....nu har jag läst ikapp tråden *pust*
Jag har jättelust nu och scrappade ihop ett kort till en nyfödd bebis häromdagen och påbörjade ett kort till min mamma med "livets träd" som tema där jag använde distressdyna lite på frihand
. Ska försöka hitta nån fin dikt till den sen.
Har begränsade möjligheter just nu eftersom jag separerar och flyttar
. Scrapgrejset är i nya lägenheten och där är jag bara typ halva veckan och lite flyttkaos är det nog. Men jag resonerar som så att jag kan slå ihjäl lite tid med scrap eftersom det är väl investerad terapitid,,
Mitt tröstpris när den här härvan i livet är över, huset är sålt och jag bor på ETT ställe får bli att investera i en Big Shot + bokstavsdies.
Just nu textar jag med en sån där bokstavsmall och vanlig bläckpenna
. Jag vägrar köpa bokstäver där det sedan fattas "rätt" bokstäver. Jag investerar hellre ifrån början. Eftersom jag gärna syr i skinn också och kan använda stansen även till det så är priset värt det. Jag kommer på sikt att spara pengar på det genom att slippa köpa kort och delvis presenter och annat.
Ang. bebisalbum så gör jag LOs som sedan ska organiseras med min bind-it-all maskin när jag känner mig "färdig". Systrarnas album kommer att få ta den tid det tar för dom vill jag ha så perfekta att jag kan känna mig nöjd. Deras stackars farmor sitter i Tyskland och väntar och längtar efter sina barnbarn så jag har tänkt skicka ett stort album till henne med typ alla
bilder till hennes födelsedag, men där blir det lite mer snabbscrap och avskalat och effektivt.
Även jag vägrar bli uppköpt (nåja
) av scrapindustrin och klipper hellre i spetsgardiner och manschetter än köper nytt.

Jag har jättelust nu och scrappade ihop ett kort till en nyfödd bebis häromdagen och påbörjade ett kort till min mamma med "livets träd" som tema där jag använde distressdyna lite på frihand

Har begränsade möjligheter just nu eftersom jag separerar och flyttar

Just nu textar jag med en sån där bokstavsmall och vanlig bläckpenna

Ang. bebisalbum så gör jag LOs som sedan ska organiseras med min bind-it-all maskin när jag känner mig "färdig". Systrarnas album kommer att få ta den tid det tar för dom vill jag ha så perfekta att jag kan känna mig nöjd. Deras stackars farmor sitter i Tyskland och väntar och längtar efter sina barnbarn så jag har tänkt skicka ett stort album till henne med typ alla

Även jag vägrar bli uppköpt (nåja

Ellen 08, Viola 11