- ons feb 22, 2012 15:51
ellla skrev:knitCompanion kostar över 100 spänn, £10.99 i "min" App store, för den fullständiga versionen. Men det finns en demo som är gratis. Enligt recensionerna verkar det som man inte kan göra så mycket med demon. Goodreader kostar runt 30 kr nu, den var billigare när jag köpte denglis skrev:vad kostar den då? jag hittar inget pris på kC??brisea skrev:Den är ju dyr ju, frågan är om man kan utnyttja allt på så liten skärm? Fler tips?Kaffemoster skrev:Jag använder Goodreader för ipad, finns i iphoneversion också tror jag. Man kan skriva, rita, lägga in streck och pilar mm i olika färger. Jag brukar lägga in ett färgglatt streck under den raden i beskrivningen jag slutade vid, ha en liten textruta som radräknare mm.brisea skrev:Hmm... vilken pdf-läsare då?glis skrev:Jag har hittat en stick-app som heter knitCompanion, någon som vet något? Haruni ligger i som startmönster, det är ju trevligt...Jag tittade på den, men tyckte den var för dyr. Jag använder en pdf-läsare som jag gör markeringar och anteckningar i till stickbeskrivningar.
Det har varit mitt argument för att ha mönstrena utskrivna - just att man kan göra markeringar.
mamma till A (04) och E (08) och lilla A (11)