Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Linis skrev:En sjal-mei tai gjord av en Hoppediz Miami. Inte jag som sytt den dock. Avlastade helt underbart både för stor (Noah är 3 år på bilden och storvuxen (som en 4-åring ungefär)) och liten pyttis.
Lånad bild från hon som sytt den.
En bärbild (kanske inte den bästa men man ser hur bra Noah sitter i den iaf)
Linis skrev:En sjal-mei tai gjord av en Hoppediz Miami. Inte jag som sytt den dock. Avlastade helt underbart både för stor (Noah är 3 år på bilden och storvuxen (som en 4-åring ungefär)) och liten pyttis.Fin!
![]()
Sjalette skrev:Skulle kunna va såtjoffsann skrev:Jag gillade den luvan (hela mei taien!), jag trodde man knöt den runt nacken på sig självLinis skrev:En sjal-mei tai gjord av en Hoppediz Miami. Inte jag som sytt den dock. Avlastade helt underbart både för stor (Noah är 3 år på bilden och storvuxen (som en 4-åring ungefär)) och liten pyttis.Fin!
![]()
Men jag har fortfarande inte fattat vart man knyter fast "luvan"Verkar ju uppenbarligen vara meningen att knyta fast nån stans... men vart har jag inte listat ut
Men det vet förmodligen alla andra, så ni får gärna tala om det för mig så jag också vet
Det har jag liksom utgått ifrån..
Sjalette skrev:tjoffsann skrev:Men kan man inte knyta lätt om halsen då? Om snörena hänger ner så kan man ju bara dra dom runt och knyta om halsenSjalette skrev:tjoffsann skrev:Jag gillade den luvan (hela mei taien!), jag trodde man knöt den runt nacken på sig självLinis skrev:En sjal-mei tai gjord av en Hoppediz Miami. Inte jag som sytt den dock. Avlastade helt underbart både för stor (Noah är 3 år på bilden och storvuxen (som en 4-åring ungefär)) och liten pyttis.Fin!
![]()
Men jag har fortfarande inte fattat vart man knyter fast "luvan"Verkar ju uppenbarligen vara meningen att knyta fast nån stans... men vart har jag inte listat ut
Men det vet förmodligen alla andra, så ni får gärna tala om det för mig så jag också vet
Det har jag liksom utgått ifrån..
Skulle kunna va såOm man bär på mage. Men det skulle innebära att den inte går att använda när man bär på ryggen
Det lät ju.. mindre bekvämt iofs. Men man skulle ju kunna knyta dom om axelbanden om man bär på ryggen och om halsen när man bär på mage?
Kristina skrev:jag skulle gissa på att det finns små öglor typ på axelbanden i lagom höjd som man kan knyta fast huvbanden i.Det trodde jag med, men så tänkte jag att det borde ju bara funka om det är vadderade axelband. Men det kanske går även på utbredbara
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?