- ons jan 04, 2012 20:03
Låter lite som vi är inne på samma spår - men lite olika metoder
Dorotea skrev:Hejja digjenn79 skrev:Är det helt stiltje hos alla med scrappandet?![]()
Jag fick lite inspiration idag och gjorde 3 sidor. Sen skulle jag sitta hela kvällenMen först nu har lilltösa kommit till ro
![]()
Men jag jobbar på att sortera ut bilder från varje månad som jag bara kan ta sen och sätta mig och scrappa. Men det går lååååångsamt frammåt
Jag börjar få ordning nu, jag har hittat ett system. Nu satsar jag i första hand på att skapa helt vanliga fotoalbum med bilder som jag tycker är värt att spara. Sen ska jag spara varje årgång på en skiva/separat hårddisk/USB eller nåt sånt och förvara hos mina föräldrar, så att jag har allting ifall det skulle brinna tex.
Och sen ska jag scrappa det som känns inspirerande när nadan faller på![]()
Jag ska göra ett scrap-album per år tänkte jag, och så använder jag plastfickor så det är bara att stoppa i när jag gjort en LO.
Jag har haft några dagar nu då jag sorterat bilder på datorn och skickat på framkallning, det känns mycket bra. Nu har jag nästan alla bilder för år 2005 i pappersformÅterstår 2006, 2007, 2008.. 2009 och framåt är klart!
![]()
*duktig*

Låter lite som vi är inne på samma spår - men lite olika metoder

Stor -05 mellan -08 liten -10 mini -12