Sarah79 skrev:Bambi skrev:
jag läste och funderande. Läste på nytt och funderade...
Innan jag fattade att tråden var gammal
Hur många bärdon har du nu?
Tänkte samma, hur "tokig" har du nu blivit på tre år?
Just nu har jag: en Lollipop, en Zara Original, en Storkenwiege Ulli, en ringsjal som jag inte minns vad den heter, en Girasol Vamp, en MaM Eco som är utlånad, en meitai, en Manduca samt en rosa hemmasydd gauzeliknande sjal som är på väg att skänkas bort (nån so är intresserad av Vampen förresten? Vi bär BARA i Zaran

)
Jag HAR ägt en Didy Till, en hemmasydd vävd sjal som jag färgade svart, en hemmasydd grön/vitrandig triksåsjal (som en Minimundus ungefär) den där Mobyn som jag nämner i ts, en Storkenwiege Leo Türkis, en Amazonas, en underbar bambusjal av märket Natibaby (den saknar jag verkligen!), en ringsjal sydd av en halv Indio (den saknar jag också), nån lila ringsjal, en sjal av märket CuCa, en WBB Lalita, en petrolfärgad Manduca, en Manduca Lemon Grass, en Angel Pack (den var i princip bara här och vände), en Boba2G, två olika ergoselar varav den ena aldrig användes och den andra användes massor.
Jag reserverar mig för att jag kanske glömt nåt bärdon

Edit; ja visst, två EasyCare har jag också ägt; en Eld och en Lava. Och så var det visst en sån där Traderasele, och några olika meitais..