Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av fabriksmoln
mammatillE skrev:
emmy_ackevik skrev:Jag blev lite intresserad av denna tråden, jag har lika många barnvagnar som bärdon 4 av varje..
:shock: :whut:
Vi har 13 bärdon och snart 5 vagnar. Till en bebis på 6 månader :hide:
Av Sarah79
Bambi skrev::fnissa: jag läste och funderande. Läste på nytt och funderade...
Innan jag fattade att tråden var gammal

Hur många bärdon har du nu?
Tänkte samma, hur "tokig" har du nu blivit på tre år?
Användarens profilbild
Av smurfis
Hell Cat skrev:
smurfis skrev:
Hell Cat skrev:och ingen barnvagn eller? Jag gillar ju faktiskt vagnen också och har bara en endaste sjal. Tror min man skulle tycka jag var tokig om jag köpte fler *S*. Däremot har jag en ERGO-sele som vi kommer använda när A blir större.
Men jag måste nog iofs köpa en sjal till, för den jag har är i tjockt bomullstyg och det är fleece utanpå så den kommer bli för varm framåt sommaren. Jag kan inte sy så det är inget alternativ. Vilken sjal ska man ha som är sval?
Så hur har det gått, har du köpt en sjal till? 8)
EN i taget iaf 8) :lol:
En i taget är väl utmärkt! :tumup: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Asia
jag har tre vagnar, jusst nu.JAg har haft massor, som mest 6 st samtidigt :lol:

Jag har endel sjalar men bär mest i sele faktiskt. Så de ligger mest i garderoben och ser fina ut :roll:
Användarens profilbild
Av Asia
:Hahaa: jag tyckte det va en skitkonstig fråga från dig! :rofl:
Användarens profilbild
Av Emma_oh
när vi bar i trikåsjal hade vi två så vi kunde slänga den ena i tvätten.
Nu har vi två vävda, 2 MT, 1 Tuli, 1 helt slut Manduca, en beco jag burit i en gång men spar ifall vi lyckas få ett till barn, och några ringsjalar.
Vi har en vagn vi använder kanske en gång varannan månad. :tumup:

Det fina med sjalar är att det är mycket smidigare att vara sjaltokig än att samla på vagnar. Billigare, lättare att förvara, lättare att köpa och sälja begagnat iom att man kan skicka en sjal på posten :mrgreen:

och nu såg även jag att tråden var gammal :lol:
Användarens profilbild
Av smurfis
Asia skrev: :Hahaa: jag tyckte det va en skitkonstig fråga från dig! :rofl:
Ibland är det himla kul att dra fram gamla grejer i ljuset, tycker iallafall jag. 8)
Av Hell Cat
smurfis skrev:
Asia skrev: :Hahaa: jag tyckte det va en skitkonstig fråga från dig! :rofl:
Ibland är det himla kul att dra fram gamla grejer i ljuset, tycker iallafall jag. 8)
:tumup:
Av Hell Cat
Sarah79 skrev:
Bambi skrev::fnissa: jag läste och funderande. Läste på nytt och funderade...
Innan jag fattade att tråden var gammal

Hur många bärdon har du nu?
Tänkte samma, hur "tokig" har du nu blivit på tre år?
Just nu har jag: en Lollipop, en Zara Original, en Storkenwiege Ulli, en ringsjal som jag inte minns vad den heter, en Girasol Vamp, en MaM Eco som är utlånad, en meitai, en Manduca samt en rosa hemmasydd gauzeliknande sjal som är på väg att skänkas bort (nån so är intresserad av Vampen förresten? Vi bär BARA i Zaran :love:)

Jag HAR ägt en Didy Till, en hemmasydd vävd sjal som jag färgade svart, en hemmasydd grön/vitrandig triksåsjal (som en Minimundus ungefär) den där Mobyn som jag nämner i ts, en Storkenwiege Leo Türkis, en Amazonas, en underbar bambusjal av märket Natibaby (den saknar jag verkligen!), en ringsjal sydd av en halv Indio (den saknar jag också), nån lila ringsjal, en sjal av märket CuCa, en WBB Lalita, en petrolfärgad Manduca, en Manduca Lemon Grass, en Angel Pack (den var i princip bara här och vände), en Boba2G, två olika ergoselar varav den ena aldrig användes och den andra användes massor.

Jag reserverar mig för att jag kanske glömt nåt bärdon :lol:
Edit; ja visst, två EasyCare har jag också ägt; en Eld och en Lava. Och så var det visst en sån där Traderasele, och några olika meitais.. :roll:
Användarens profilbild
Av tweed
Tänk så det kan gå, och vad lite man vet om hur det ska bli :lol:
Jag blev lite impad över din inläggsmängd, du har varit reggad ganska exakt ett år mindre än jag och är redan sjalfossil, jag tycker att jag spammar det här forumet ibland, men jag är ju inte i närheten :urule:
Av Hell Cat
kvarnvik skrev:Tänk så det kan gå, och vad lite man vet om hur det ska bli :lol:
Jag blev lite impad över din inläggsmängd, du har varit reggad ganska exakt ett år mindre än jag och är redan sjalfossil, jag tycker att jag spammar det här forumet ibland, men jag är ju inte i närheten :urule:
jag pratar mycket, både irl och på forum :oops: :blahblah: :blahblah: :blahblah:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?