- mån dec 26, 2011 16:27
Jag hittade ett gäng klossar på secondhand häromdagen och kom på idén att folk kanske skulle vilja beställa bilder med sina barns namn skrivna med dem. Jag har 48 klossar med två bokstäver på varje så jag borde kunna skriva de flesta namnen...
Typ såhär fast med namn... (eller ja, annat om man så vill)

Bebisar har jag många av (och letar alltid fler om nån vill sälja =) och tanken är att man får välja vilken eller vilka man vill ha med på bilden (om man vill ha med dem alls)
Jag tänkte:
50:- bild
20:- för ett A3 utskrivet. Jag kan göra vilken storlek man än vill ha upp till A3.
10:- för A4. (Jag gör det på jobbet och det blir i bra kvalitet på tjockare papper, typ 180-250g. Glossat eller inte beroende på vad man vill ha.)
30:- för frakt och sånt. Vill man ha mindre papper kan frakten bli billigare.
Vill man skriva ut bilden själv kan man få bilden skickad
Givetvis får man godkänna bilden innan affären blir av. Är man inte nöjd behöver man inte betala. Jag skickar bilden via mejl i litet format och med vattenstämpel så får man se den.
Nåt jag glömt? Nåt jag borde tänka på?
Låter det som nåt som folk faktiskt skulle köpa?
Är det rimliga priser?
Typ såhär fast med namn... (eller ja, annat om man så vill)

Bebisar har jag många av (och letar alltid fler om nån vill sälja =) och tanken är att man får välja vilken eller vilka man vill ha med på bilden (om man vill ha med dem alls)
Jag tänkte:
50:- bild
20:- för ett A3 utskrivet. Jag kan göra vilken storlek man än vill ha upp till A3.
10:- för A4. (Jag gör det på jobbet och det blir i bra kvalitet på tjockare papper, typ 180-250g. Glossat eller inte beroende på vad man vill ha.)
30:- för frakt och sånt. Vill man ha mindre papper kan frakten bli billigare.
Vill man skriva ut bilden själv kan man få bilden skickad
Givetvis får man godkänna bilden innan affären blir av. Är man inte nöjd behöver man inte betala. Jag skickar bilden via mejl i litet format och med vattenstämpel så får man se den.
Nåt jag glömt? Nåt jag borde tänka på?
Låter det som nåt som folk faktiskt skulle köpa?
Är det rimliga priser?