- tis nov 29, 2011 19:54
Tuli Toddler tycker jág är helt fantastisk till Leo som är 17 månader. Men jag är partisk också.
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
dixiejune skrev: Vem hade gipsat ben? Du?Det var som tur var kisen som hade gipsat ben, han läker ju fortast...
Manduca har jag testat en gång men då var H så mini-pytte-liten och passade liksom inte i någon sele. Jag får för mig att min Beco 4th påminner om en Ergo, men Ergo är jag tveksam till efter att ha lånat en av en vän. Jag tyckte inte att den avlastade så bra som jag förväntat mig. Med Manduca är det ju fiffigt att man kan använda den till ev framtida syskon utan något baby-inlägg.
gretasofia skrev:Ja, det verkar vara så olika vad man tycker. Min vill egentligen aldrig heller bli buren tre timmar, men han råkade somna och sov väldigt gott.Lindajv skrev:Måste också säga att Tuli toddler var väldigt avlastande! Mitt barn var 13 mån när vi testade den och han var nästan lite liten för den. Jag med tyvärr, då den var lite stor över axlarna. Dock avlastade den väl ändå.![]()
Jag har en Boba 3g nu och barnet har hunnit bli 15 månader. Den bar jag i ca tre timmar i sträck härom kvällen och det var nog min maxgräns, för då började det bli tungt. Ändå, ca 14 kg på magen, så den är bra tycker jag!![]()
Beco 4th är inte så lik ergo tycker jag. Jo, den är olik Butterfly och har vanlig panel och så, men jag upplever den högre i ryggen och den passar på mig. Ergo är för stor. Jag gillar Beco 4th , för den avlastar bra trots att den är rätt nätt. Den var vår favorit tills Boban kom in i bilden.Isadora skrev:Jag har en Boba 3G, och tycker inte den är något för större barn. Varken högre eller bredare sittdel än andra selar, så jag blev besviken trotts de smarta finesserna.Intressant med så olika synpunkter! Men det är ju heller inte så konstigt, då alla bärare är olika. Tre timmar på magen är ju bra! Så länge hade nog aldrig H velat bli buren men någon timme vill jag kunna bära honom komfortabelt åtminstone.Ska prova en Tuli Toddler så fort plånboken medger. Men hur stor måste bebisen vara för att kunna sitta i den? Liten är snart 11 månader och väger strax under 9 kg samt är 70 cm lång.
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?