Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

hörnsten skrev:
Enid skrev:
Jag får för mig att de är mer en Emmaljunga-familj, vagnar med smalare hjulbredd och lägre vikt än Brio :wink: .
Stämmer det att Emmaljunga är den enda svensktillverkade barnvagnen så borde valet vara självklart.
Viktoria åkte ju en Brio som liten. Brio Heritage är ju en nytolikning på just Viktorias vagn.

Sen stämmer det inte att Emmaljunga är svensktillverkad längre. De bara monteras i Emmaljunga
Men Daniel då!

Riktiga män bär i sjal. Han ska ha en egen sino, tycker jag, beige. För hela han är beige. 8)
Användarens profilbild
Av Rosalinda
Ellen och jag skrev:
hörnsten skrev:
Enid skrev:
Jag får för mig att de är mer en Emmaljunga-familj, vagnar med smalare hjulbredd och lägre vikt än Brio :wink: .
Stämmer det att Emmaljunga är den enda svensktillverkade barnvagnen så borde valet vara självklart.
Viktoria åkte ju en Brio som liten. Brio Heritage är ju en nytolikning på just Viktorias vagn.

Sen stämmer det inte att Emmaljunga är svensktillverkad längre. De bara monteras i Emmaljunga
Jasså :shock: I deras produktkatalog så skriver dom ju att dom är stolta över att vara dom enda som fortfarande tillverkar vagnar i sverige. I katalogen finns det också en bild på deras fabrik. Men sedan har dom en massa bilder i katalogen på sina vagnar i b.l.a new york och någonstans vid medelhavet :roll:
Användarens profilbild
Av Labyrint
Jag har vunnit en Babybjörn... Det var nån tävling om att ge förslag på vad Victoria och Daniels barn skulle heta. Jag fick en sele från deras retrokollektion, och Victoria ska få en likadan. Hm. Skramla till en sjal, ja?
Labyrint skrev:Jag har vunnit en Babybjörn... Det var nån tävling om att ge förslag på vad Victoria och Daniels barn skulle heta. Jag fick en sele från deras retrokollektion, och Victoria ska få en likadan. Hm. Skramla till en sjal, ja?
Vad komiskt på något sätt..

Fast jag har alltid velat testa en babybjörn. För att se hur det känns så man kan berätta för andra bb-anhängare att det finns bättre alternativ..
Användarens profilbild
Av mammagumman
Labyrint skrev:Jag har vunnit en Babybjörn... Det var nån tävling om att ge förslag på vad Victoria och Daniels barn skulle heta. Jag fick en sele från deras retrokollektion, och Victoria ska få en likadan. Hm. Skramla till en sjal, ja?
Säga vad man vill om BB. Företagets största styrka är marknadsföring. ALLA som föder barn köper också en BB. Det är dock inte alla som blir nöjda med sin sele kan jag säga som visar sjalar på BVC.... 8)
Användarens profilbild
Av Labyrint
mammagumman skrev:Säga vad man vill om BB. Företagets största styrka är marknadsföring. ALLA som föder barn köper också en BB. Det är dock inte alla som blir nöjda med sin sele kan jag säga som visar sjalar på BVC.... 8)
Ja, jag vill inte ha den. Lite sugen på att lägga ut en annons på Tradera eller Blocket i stil med:

Helt ny! Säljes för att den är så usel! Jag rekommenderar dig att köpa en sjal eller en ergonomisk sele istället!

men jag vet inte om det är så smart. Lite roligt vore det, se vem som trots allt köpte :)

I min mammagrupp på sju mammor har fyra stycken Babybjörn-selar och ingen är särskilt nöjd :?
Av Madde O
Labyrint skrev:
mammagumman skrev:Säga vad man vill om BB. Företagets största styrka är marknadsföring. ALLA som föder barn köper också en BB. Det är dock inte alla som blir nöjda med sin sele kan jag säga som visar sjalar på BVC.... 8)
Ja, jag vill inte ha den. Lite sugen på att lägga ut en annons på Tradera eller Blocket i stil med:

Helt ny! Säljes för att den är så usel! Jag rekommenderar dig att köpa en sjal eller en ergonomisk sele istället!

men jag vet inte om det är så smart. Lite roligt vore det, se vem som trots allt köpte :)

I min mammagrupp på sju mammor har fyra stycken Babybjörn-selar och ingen är särskilt nöjd :?
Det är klart du ska :Hahaa: skulle vara jättekul ju! :D

(i min mammagrupp har tre av sju haft trikåsjal och bara en bb, nu är jag ensam om att ha en vävd. Kan hänga ihop med att vi fick se bm som hade föräldrautb. knyta trikåsjal plus känna på den. Själv visste jag redan hur man knöt så jag var nog inne på sjal tidigt. Och bb ville jag inte ha för jag hade läst att det var oergonomiskt... )
Av KattenFindus
keramikkarin skrev:Men Daniel då!

Riktiga män bär i sjal. Han ska ha en egen sino, tycker jag, beige. För hela han är beige. 8)
Precis min tanke :fnissa:
Jag som annars alltid glömmer bort att vara jämställd och tänka på kön satt och förundrades över att det inte kom in på Daniel nått i tråden :mrgreen:
Men sen kom ditt inlägg.
Kan han ha nån mörk sån siden sjal eller nått vid finare tillfällen 8)
Användarens profilbild
Av solanna
mammagumman skrev:
Säga vad man vill om BB. Företagets största styrka är marknadsföring. ALLA som föder barn köper också en BB. Det är dock inte alla som blir nöjda med sin sele kan jag säga som visar sjalar på BVC.... 8)
Tittade just pa sasong 4 av True Blood och fick se en Babybjorn-sele, sa nog finns de overallt...
Användarens profilbild
Av chrissiya
solanna skrev:
mammagumman skrev:
Tittade just pa sasong 4 av True Blood och fick se en Babybjorn-sele, sa nog finns de overallt...
Nej, seriöst? Vad jobbigt. De fans som ser de kommer säkert köpa de bra för de...
Marknadsföring ja, sdt är A och O alltså!
Användarens profilbild
Av mammagumman
FrokenG skrev:Läste i en tidning igår (Amelia jul?) att den perfekta julklappen till Daniel och Viktoria skulle vara en bärsjal och tygblöjor :tumup:
:tumup: Och eftersom de vill stödja svenska företag finns det väl egentligen bara en bärsjal och så en "sjalsele" (som är lite större märken). Eller har jag fel? :D

Åh hjälp nu kom jag och tänka på han som var med i Draknästet med sin väldigt "ergonomiska", men ack så säkra :roll: , sele :Hahaa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?