- fre aug 26, 2011 13:54
semilla (är det så den heter) sjalen, trikåsjalen i silketrikå!
L 07
A 10
E 12 
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
hörnsten skrev:Viktoria åkte ju en Brio som liten. Brio Heritage är ju en nytolikning på just Viktorias vagn.Enid skrev:Stämmer det att Emmaljunga är den enda svensktillverkade barnvagnen så borde valet vara självklart.
Jag får för mig att de är mer en Emmaljunga-familj, vagnar med smalare hjulbredd och lägre vikt än Brio.
Ellen och jag skrev:Jassåhörnsten skrev:Viktoria åkte ju en Brio som liten. Brio Heritage är ju en nytolikning på just Viktorias vagn.Enid skrev:Stämmer det att Emmaljunga är den enda svensktillverkade barnvagnen så borde valet vara självklart.
Jag får för mig att de är mer en Emmaljunga-familj, vagnar med smalare hjulbredd och lägre vikt än Brio.
Sen stämmer det inte att Emmaljunga är svensktillverkad längre. De bara monteras i Emmaljunga
Labyrint skrev:Jag har vunnit en Babybjörn... Det var nån tävling om att ge förslag på vad Victoria och Daniels barn skulle heta. Jag fick en sele från deras retrokollektion, och Victoria ska få en likadan. Hm. Skramla till en sjal, ja?Vad komiskt på något sätt..
Labyrint skrev:Jag har vunnit en Babybjörn... Det var nån tävling om att ge förslag på vad Victoria och Daniels barn skulle heta. Jag fick en sele från deras retrokollektion, och Victoria ska få en likadan. Hm. Skramla till en sjal, ja?Säga vad man vill om BB. Företagets största styrka är marknadsföring. ALLA som föder barn köper också en BB. Det är dock inte alla som blir nöjda med sin sele kan jag säga som visar sjalar på BVC....
mammagumman skrev:Säga vad man vill om BB. Företagets största styrka är marknadsföring. ALLA som föder barn köper också en BB. Det är dock inte alla som blir nöjda med sin sele kan jag säga som visar sjalar på BVC....Ja, jag vill inte ha den. Lite sugen på att lägga ut en annons på Tradera eller Blocket i stil med:
Labyrint skrev:Det är klart du skamammagumman skrev:Säga vad man vill om BB. Företagets största styrka är marknadsföring. ALLA som föder barn köper också en BB. Det är dock inte alla som blir nöjda med sin sele kan jag säga som visar sjalar på BVC....Ja, jag vill inte ha den. Lite sugen på att lägga ut en annons på Tradera eller Blocket i stil med:
Helt ny! Säljes för att den är så usel! Jag rekommenderar dig att köpa en sjal eller en ergonomisk sele istället!
men jag vet inte om det är så smart. Lite roligt vore det, se vem som trots allt köpte![]()
I min mammagrupp på sju mammor har fyra stycken Babybjörn-selar och ingen är särskilt nöjd
keramikkarin skrev:Men Daniel då!Precis min tanke
Riktiga män bär i sjal. Han ska ha en egen sino, tycker jag, beige. För hela han är beige.
AislinCarys skrev:Klart att riktiga män bär i sjal! Så Daniel hamnar ju i gott sällskap:
http://babywearingwellington.blogspot.c ... otter.html
![]()
(Texten är skriven av min kompis, och den är från vår sjalgrupps blogg.)
mammagumman skrev:Tittade just pa sasong 4 av True Blood och fick se en Babybjorn-sele, sa nog finns de overallt...Labyrint skrev:Jag har vunnit en Babybjörn... Det var nån tävling om att ge förslag på vad Victoria och Daniels barn skulle heta. Jag fick en sele från deras retrokollektion, och Victoria ska få en likadan. Hm. Skramla till en sjal, ja?Säga vad man vill om BB. Företagets största styrka är marknadsföring. ALLA som föder barn köper också en BB. Det är dock inte alla som blir nöjda med sin sele kan jag säga som visar sjalar på BVC....
solanna skrev:Nej, seriöst? Vad jobbigt. De fans som ser de kommer säkert köpa de bra för de...mammagumman skrev:Tittade just pa sasong 4 av True Blood och fick se en Babybjorn-sele, sa nog finns de overallt...Labyrint skrev:Jag har vunnit en Babybjörn... Det var nån tävling om att ge förslag på vad Victoria och Daniels barn skulle heta. Jag fick en sele från deras retrokollektion, och Victoria ska få en likadan. Hm. Skramla till en sjal, ja?Säga vad man vill om BB. Företagets största styrka är marknadsföring. ALLA som föder barn köper också en BB. Det är dock inte alla som blir nöjda med sin sele kan jag säga som visar sjalar på BVC....
FrokenG skrev:Läste i en tidning igår (Amelia jul?) att den perfekta julklappen till Daniel och Viktoria skulle vara en bärsjal och tygblöjor
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?