Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Emma_oh skrev:Åh vad sugen jag blev på att erbjuda mitt BVC att komma dit och visa hur man knyter :loving:
Det är jättekul! Vi har ju kört ett antal gång nu och kommit fram till att "bästa" målgruppen är barn som är 3-4 månader. Förstagångsföräldrarna med de nyfödda är så uppe i allt det nya så de har svårare att ta in ngt nytt.
moggleif skrev:Hur började det?
Min BVC-tant frågade om jag kunde komma förbi och visa trikåsjal. (De har tidigare haft gästspel av en av läkarna på vårdcentralen när hon hade små barn.) Jag tog med selen och stora sonen också. Sen ringde hennes kollega och frågade.
moggleif skrev:Med andra ord, aktiv BVC-personal. Här har vi massa konstiga informationsträffar.
Det har ju vi med. Jag har bara varit på sånna med första barnet. Men det är ju bara att säga till på BVC att "jag kommer gärna och visar, för det kan ju se lite bökigt ut med fem meter tyg om man inte vet".
Då har du en bra mall nu som man kan få om det blir något någon gång. Ska försöka säga det nu när tvåan kommer. Då kan man t.o.m visa på stor och liten.
Hell Cat skrev::vågen:
Och GUD vilken snygg meitai :love:
:iagree: och vilken snygg mamma! Grattis till det bra hållna föredraget!!!! :vågen:
moggleif skrev:Då har du en bra mall nu som man kan få om det blir något någon gång. Ska försöka säga det nu när tvåan kommer. Då kan man t.o.m visa på stor och liten.
Absolut :tumup: Vi har dock märkt att hur bra det än är till ettan så är det sååååå mycket smidigare när man får syskon. Men just syskonbiten är de nyblivna förstagångsföräldrarna låååååångt ifrån i tanken :lol: Har de hund däremot, då är det extra lättsålt, ha ha ha!
husmodern skrev:
Hell Cat skrev::vågen:
Och GUD vilken snygg meitai :love:
:iagree: och vilken snygg mamma! Grattis till det bra hållna föredraget!!!! :vågen:
Men tack! Å äsch :rodna: Jag hade ju bara duschat, ha ha ha ha!
moggleif skrev:Får du hemlig provision från lämplig försäljare? Så mycket reklam som du gör för dem.... :D
Hmm, det hade kanske varit ngt :wink: Näe, det blir faktiskt mest reklam för köp/sälj här på SB.

Gick himla bra idag med! Ett föräldrarpar hade tvillingar och suckade nöjt när de insåg att du kunde slippa tvillingvagnen.
Skulle vilja göra samma sak. Kärra bara att jag måste bli bättre för att kunna lära ut. Borde ta och läsa på lite knutar att visa och prova. Så kanske man ska kolla med bvc. Tror jag ska försöka på varbergs bb...snart dags.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?