Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Emma_oh skrev:Åh vad sugen jag blev på att erbjuda mitt BVC att komma dit och visa hur man knyterDet är jättekul! Vi har ju kört ett antal gång nu och kommit fram till att "bästa" målgruppen är barn som är 3-4 månader. Förstagångsföräldrarna med de nyfödda är så uppe i allt det nya så de har svårare att ta in ngt nytt.
moggleif skrev:Hur började det?Min BVC-tant frågade om jag kunde komma förbi och visa trikåsjal. (De har tidigare haft gästspel av en av läkarna på vårdcentralen när hon hade små barn.) Jag tog med selen och stora sonen också. Sen ringde hennes kollega och frågade.
moggleif skrev:Med andra ord, aktiv BVC-personal. Här har vi massa konstiga informationsträffar.Det har ju vi med. Jag har bara varit på sånna med första barnet. Men det är ju bara att säga till på BVC att "jag kommer gärna och visar, för det kan ju se lite bökigt ut med fem meter tyg om man inte vet".
Hell Cat skrev:![]()
Och GUD vilken snygg meitai
moggleif skrev:Då har du en bra mall nu som man kan få om det blir något någon gång. Ska försöka säga det nu när tvåan kommer. Då kan man t.o.m visa på stor och liten.Absolut
husmodern skrev:Men tack! Å äschHell Cat skrev:![]()
Och GUD vilken snygg meitaioch vilken snygg mamma! Grattis till det bra hållna föredraget!!!!
moggleif skrev:Får du hemlig provision från lämplig försäljare? Så mycket reklam som du gör för dem....Hmm, det hade kanske varit ngt
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?