Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Ponyo skrev:Jag har köpt mönster till denna söta docka, och syr på för fullt.Hur ska du göra håret på din docka?
CrazyMagpie skrev:Jag skulle vilja göra som melon, men just den biten förtäljer inte beskrivningen. För enligt det mönstret ska dockan ha hår av filt (kiki in the meadow). Men garnet är beställt.Ponyo skrev:Jag har köpt mönster till denna söta docka, och syr på för fullt.Hur ska du göra håret på din docka?
Ponyo skrev:Och tro hur melon gjorde då?CrazyMagpie skrev:Jag skulle vilja göra som melon, men just den biten förtäljer inte beskrivningen. För enligt det mönstret ska dockan ha hår av filt (kiki in the meadow). Men garnet är beställt.Ponyo skrev:Jag har köpt mönster till denna söta docka, och syr på för fullt.Hur ska du göra håret på din docka?
CrazyMagpie skrev:Kan hon ha virkat en peruk och dragit upp/borstat upp själva håret tro? Repa upp lär man inte kunna göra.Ponyo skrev:Och tro hur melon gjorde då?CrazyMagpie skrev:Jag skulle vilja göra som melon, men just den biten förtäljer inte beskrivningen. För enligt det mönstret ska dockan ha hår av filt (kiki in the meadow). Men garnet är beställt.Ponyo skrev:Jag har köpt mönster till denna söta docka, och syr på för fullt.Hur ska du göra håret på din docka?
(blev tvungen att googla kiki in the meadow - jättefin ju!)
Ponyo skrev: Kan hon ha virkat en peruk och dragit upp/borstat upp själva håret tro? Repa upp lär man inte kunna göra.Jag vågar påstå att det var så hon gjorde.
Ponyo skrev:Och efter lite googling såg jag att det inte var helt taget ut luften. Hon hade berättat i sticktråden redan.CrazyMagpie skrev:Kan hon ha virkat en peruk och dragit upp/borstat upp själva håret tro? Repa upp lär man inte kunna göra.Ponyo skrev:Och tro hur melon gjorde då?CrazyMagpie skrev:Jag skulle vilja göra som melon, men just den biten förtäljer inte beskrivningen. För enligt det mönstret ska dockan ha hår av filt (kiki in the meadow). Men garnet är beställt.Ponyo skrev:Jag har köpt mönster till denna söta docka, och syr på för fullt.Hur ska du göra håret på din docka?
(blev tvungen att googla kiki in the meadow - jättefin ju!)
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?