Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tuviluvis
hjälp!!

jag fick ett ryck igår, åkte och köpte garn för att sticka min allra första ullbyxa! :vågen: hittade ottobres mönster för ullbyxa http://www.ottobredesign.com/se/monster ... ull_se.pdf och började sticka, men har helt fastnat för hur de menar man ska göra när man gör minskningen :(

om jag förstår det rätt så ska man göra 8 x2 m minskning i början av varje varv, vilket jag fattar som under 8 varv ska jag på vadera varv göra 2 m minskning. men i den lilla skissen som finns, så visar det en minskning 8 ggr på varje sida. betyder det då att det är på 16 v som jag ska göra minskningen, eller är det både i början och slutet jag ska göra minskningen?

så nu vänder jag mig till er, ni kunniga sjalbarnare, med hopp om hjälp!! :D
Senast redigerad av tuviluvis den tor sep 15, 2011 09:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Cyclotella
Jag fattar det som att det är över 16 varv som du ska minska - först i början av varvet på rätsidan, sen vänder du och minskar i början på avigsidan (ja, nu är det ju rätstickning men ändå) osv. Så att det blir minskat åtta gånger på var sida. Så skulle jag gjort i alla fall :)
Användarens profilbild
Av tuviluvis
Cyclotella skrev:Jag fattar det som att det är över 16 varv som du ska minska - först i början av varvet på rätsidan, sen vänder du och minskar i början på avigsidan (ja, nu är det ju rätstickning men ändå) osv. Så att det blir minskat åtta gånger på var sida. Så skulle jag gjort i alla fall :)
då kör jag på det :tumup: tack tack!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?