- tis aug 02, 2011 10:31
Du känner nog själv bäst var det behövs någonstans, men jag brukar sträcka armarna bakom huvudet och ryggen varje dag, har en dålig axel sedan den var ur led för mycket länge sen. Det brukar knaka lite och smälla när jag gör så... Fast det är skönt och hjälper.
Andelle skrev:astekl07 skrev:Jag bröt högerarmen för några år sedan och iom att den fortfarande värker och gör ont vid belastning har jag blivit mindre benägen att använda den i sina ytterlägen, det har nog gjort mig stel. Dags att börja sjalyoga.Andelle skrev:Tass och en fråga. Jag har samma problem som ts men har även problem att nå och sträcka ut sjalen på ryggen. Mina armar är så stela och oböjliga, har alla andra gummiarmar eller finns det något knep? Ungen hinner tröttna och blir en arg daggmask innan jag ens fått fatt på sjalenJag tror att det är en träningssak med armarna. Sen har en del personer stela axlar och därmed svårare förstås. Men det går oftast att träna upp rörlighet en del. Jag misstänker också att det blir lättare att nå när barnet är större och längre.
Du känner nog själv bäst var det behövs någonstans, men jag brukar sträcka armarna bakom huvudet och ryggen varje dag, har en dålig axel sedan den var ur led för mycket länge sen. Det brukar knaka lite och smälla när jag gör så... Fast det är skönt och hjälper.
Bär i Zara Caffee, Stork Leo Rogue och Dolcino Jamaica ringsjal.