Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Grönöga skrev:Hrm, nu ser jag bilderna igen, ser ni dom?Jag ser!
semla skrev:Vad bra!Grönöga skrev:Hrm, nu ser jag bilderna igen, ser ni dom?Jag ser!
medlawg skrev:En kollega till mig utbrast "vilken smart tröja" när jag hade R nyfödd i trikåsjalen. Utbredd över axlarna och med en jacka över såg det ut som att jag helt enkelt hade stoppat honom i tröjan.Ha ha på tal om det såg jag en film på mig och lilleman när han var nyfödd och undrade vad tusan det var för tröja jag hade på mig, och så var det ju trikåsjalen!
Clee skrev:Vi ska åka på semester till Portugal i september och min mamma är mycket bekymrad över hur det ska kunna funka utan vagn. Vi har inte riktigt bestämt oss för om vi ska försöka fixa fram någon paraplysulky, med tanke på att barnen kan sjalstrejka i 28° värme, men jag gillar ändå mammas resonemang: "barnen väger ju säkert 7-8 kg nu, ska ni bära omkring på det hela dagarna!?" - till saken hör att vi alltid bär minst ett barn utanför hemmet eftersom vi har enkelvagn och att barnen väger 10-11 kg nu och om det är bökigt att bära är det inte pga vikten i alla fall...Sele är annars bra! Vi hade några dagar i Portugal, visserligen i oktober, 2008, när O var ca 1,5 och hade bara med sele och ringsjal. Gick jättebra!
Clärchen skrev:Ja, kommer ta med tunnaste sjalen (Ellevill Paisley), selen + 1-2 MT-hybrider tror jag. Dock att jag verkligen ogillar selen (Beco Butterfly II, svart dessutom) för att den lägger så mycket vikt på det tvärgående spännet - behöver nog en sele där jag kan korslägga banden. Men nu är jag så såld på MT-hybrid så vetetusan om jag orkar läsa in mig på selar.Clee skrev:Vi ska åka på semester till Portugal i september och min mamma är mycket bekymrad över hur det ska kunna funka utan vagn. Vi har inte riktigt bestämt oss för om vi ska försöka fixa fram någon paraplysulky, med tanke på att barnen kan sjalstrejka i 28° värme, men jag gillar ändå mammas resonemang: "barnen väger ju säkert 7-8 kg nu, ska ni bära omkring på det hela dagarna!?" - till saken hör att vi alltid bär minst ett barn utanför hemmet eftersom vi har enkelvagn och att barnen väger 10-11 kg nu och om det är bökigt att bära är det inte pga vikten i alla fall...Sele är annars bra! Vi hade några dagar i Portugal, visserligen i oktober, 2008, när O var ca 1,5 och hade bara med sele och ringsjal. Gick jättebra!
Clee skrev:Förlåt fortsatt OTClärchen skrev:Ja, kommer ta med tunnaste sjalen (Ellevill Paisley), selen + 1-2 MT-hybrider tror jag. Dock att jag verkligen ogillar selen (Beco Butterfly II, svart dessutom) för att den lägger så mycket vikt på det tvärgående spännet - behöver nog en sele där jag kan korslägga banden. Men nu är jag så såld på MT-hybrid så vetetusan om jag orkar läsa in mig på selar.Clee skrev:Vi ska åka på semester till Portugal i september och min mamma är mycket bekymrad över hur det ska kunna funka utan vagn. Vi har inte riktigt bestämt oss för om vi ska försöka fixa fram någon paraplysulky, med tanke på att barnen kan sjalstrejka i 28° värme, men jag gillar ändå mammas resonemang: "barnen väger ju säkert 7-8 kg nu, ska ni bära omkring på det hela dagarna!?" - till saken hör att vi alltid bär minst ett barn utanför hemmet eftersom vi har enkelvagn och att barnen väger 10-11 kg nu och om det är bökigt att bära är det inte pga vikten i alla fall...Sele är annars bra! Vi hade några dagar i Portugal, visserligen i oktober, 2008, när O var ca 1,5 och hade bara med sele och ringsjal. Gick jättebra!
Clee skrev:Gud vilka intressanta artiklar!Shpongle skrev: En annan rolig grej var när min man bar August i manduca på ryggen i täby centrum, och det kom fram en annan pappa och berömde honom för det var så jättebra för utvecklingen av synapserna i hjärnan enligt honomWoohoo, bästa kommentaren hittills!kanske stämmer?
![]()
![]()
http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/bar ... 968233.svd
http://www.dn.se/kultur-noje/debatt-ess ... litet-barn
Undrar om det var Tor Wennerberg han sprang på?
chicaboom skrev:Jag har inte fått några roliga kommentarer senaste tiden, dock var det en man som cyklade förbi på vår gata som var tvungen att tvärnita för att inte köra in i en lyktstolpe. Han var så upptagen av att glo på det konstiga jag hade på ryggen när jag klippte gräsmattan.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?