- mån jul 18, 2011 09:03
Det har varit en ganska stor rotation på bärdon det senaste halvåret här hemma: en trikåsjal, en vävd, en ringsjal en meitai och två selar har fått flytta. Två andra selar har fått flytta in tillsammans med en vävd, en gås och en melkaj. Jag är nöjd. Eller var. För precis när jag postat ringsjalen och lärt mig bära på höft med den vävda kände jag att jag ville slippa knytmomentet och det blir en hel del höftbärande inomhus. Kom på att jag hade en meihip i presenthyllan som åkte fram. Väldigt nöjd så nu får den också stanna här istället för att bli en föräldrapresent.
Men blir man någonsin helt nöjd?? Jag tackar Gud för köp- och säljforumet här annars hade man blivit ruinerad innan man hittat rätt
Kan jag intala mig själv att bärbehovet kommer ligga ganska jämnt nu med sonen på två år och lillan på ett halvår? I alla fall det kommande året?
Men blir man någonsin helt nöjd?? Jag tackar Gud för köp- och säljforumet här annars hade man blivit ruinerad innan man hittat rätt

Två barn födda 0908 och 1102 och är från 1 augusti 2013 bosatt i Malaysia - http://www.mickanskem.pl