Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
annelithor - Skickat - Fått
Bara_jag - Skickat - Fått
camsch - Skickat - Fått
CrazyMagpie - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Fryle - Skickat - Fått
Karro54 - Skickat - Fått
Lee-nah -Skickat - Fått
little_me -Skickat - Fått
Lojse -Skickat - Fått
Lotti - Skickat - Fått
LumLumLum - Skickat - Fått
Maddemoa - Skickat - Fått
Moson - Skickat - Fått
puppan - Skickat - Fått
Rithelo - Skickat - Fått
scsi - Skickat - Fått
snuttelisa10 - Skickat - Fått
ToveLi - Skickat - Fått
Trulsamin - Skickat - Fått
Användarens profilbild
Av Moson
Jag har fått ett fint virkat paket av Maddemoa. Jag kan fortfarande bara mobilsurfa så om någon vill hjälpa till att uppdatera listan vore det snällt.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
annelithor - Skickat - Fått
Bara_jag - Skickat - Fått
camsch - Skickat - Fått
CrazyMagpie - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Fryle - Skickat - Fått
Karro54 - Skickat - Fått
Lee-nah -Skickat - Fått
little_me -Skickat - Fått
Lojse -Skickat - Fått
Lotti - Skickat - Fått
LumLumLum - Skickat - Fått
Maddemoa - Skickat - Fått
Moson - Skickat - Fått
puppan - Skickat - Fått
Rithelo - Skickat - Fått
scsi - Skickat - Fått
snuttelisa10 - Skickat - Fått
ToveLi - Skickat - Fått
Trulsamin - Skickat - Fått
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Moson skrev:Jag har fått ett fint virkat paket av Maddemoa. Jag kan fortfarande bara mobilsurfa så om någon vill hjälpa till att uppdatera listan vore det snällt.
:tumup:
Detta skickade jag:
Bild
Tvättlapp/disktrasa och ett fodral
Bild
Nätkasse

Hoppas det kommer till användning.
Användarens profilbild
Av puppan
Åh vad fint maddemoa! Hur har du gjort nätkassen?
Användarens profilbild
Av annelithor
Håller tummarna för att mitt paket dyker upp på måndag :D
Användarens profilbild
Av little_me
annelithor skrev:Håller tummarna för att mitt paket dyker upp på måndag :D
Det borde du få.. eller allra senast på tisdag!! :oops: :roll:
Användarens profilbild
Av Lojse
jag fick en avi i onsdags men mitt utlämninsställe kunde inte hitta paketet :shock: det enda de kunde säga var att jag får vänta på påminelsen...

men nu börja jag tänka.. låt säg att de råkat ge ut fel då. då kommer ju inte mitt paket finnas kvar endå när det är dax för pminelse.. eller om det har skickats till fel utlämningsställe?

jag ville ju ha mitt paket.. jäkla posten :evil:
Av Sia
Lojse skrev:jag fick en avi i onsdags men mitt utlämninsställe kunde inte hitta paketet :shock: det enda de kunde säga var att jag får vänta på påminelsen...

men nu börja jag tänka.. låt säg att de råkat ge ut fel då. då kommer ju inte mitt paket finnas kvar endå när det är dax för pminelse.. eller om det har skickats till fel utlämningsställe?

Ring runt och kolla med närliggande utlämmningsställen.
Användarens profilbild
Av lotti
Lojse skrev:jag fick en avi i onsdags men mitt utlämninsställe kunde inte hitta paketet :shock: det enda de kunde säga var att jag får vänta på påminelsen...

Attans!! Det är jag som skickat! Hoppas, hoppas hoppas det inte har försvunnit..... :cry:
(Paketet är en papppåse i grönblått som är full av silvertejp för att verkligen hålla!)
Användarens profilbild
Av Lojse
lotti skrev:

Attans!! Det är jag som skickat! Hoppas, hoppas hoppas det inte har försvunnit..... :cry:
(Paketet är en papppåse i grönblått som är full av silvertejp för att verkligen hålla!)
okey. jag tänkte knalla dit idag, nu vet jag ju hur paketet ser ut då kanske de hittar det.. med lite tur.. hoppas iaf!
Användarens profilbild
Av Trulsamin

Ibland kommer inte paketet in den dagen som man får avin, då har de glömt att lasta av det och så kommer det nästa gång de lämnar paket... Så har du tur är det en sån sak som hänt (Har hänt mig en eller två gånger)
Användarens profilbild
Av annelithor
little_me skrev:
annelithor skrev:Håller tummarna för att mitt paket dyker upp på måndag :D
Det borde du få.. eller allra senast på tisdag!! :oops: :roll:
:tumup:
Användarens profilbild
Av Lojse
Trulsamin skrev:

Ibland kommer inte paketet in den dagen som man får avin, då har de glömt att lasta av det och så kommer det nästa gång de lämnar paket... Så har du tur är det en sån sak som hänt (Har hänt mig en eller två gånger)

fast det har ju gått några dagar nu.. fick en anan avi nu och jag har verkligen ingen aning om vad det skulle kunna vara..väntar inte på nått mer än detta.. så kanske kan det vara det som kommit tillrätta..
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?