Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fina
Lee-nah skrev:annelithor - Skickat - Fått
Bara_jag - Skickat - Fått
camsch - Skickat - Fått
CrazyMagpie - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Fryle - Skickat - Fått
Karro54 - Skickat - Fått
Lee-nah -Skickat - Fått
little_me -Skickat - Fått
Lojse -Skickat - Fått
Lotti - Skickat - Fått
LumLumLum - Skickat - Fått
Maddemoa - Skickat - Fått
Moson - Skickat - Fått
puppan - Skickat - Fått
Rithelo - Skickat - Fått
scsi - Skickat - Fått
snuttelisa10 - Skickat - Fått
ToveLi - Skickat - Fått
Trulsamin - Skickat - Fått

Nu har jag fått iallafall. Och jag har börjat sy. Men jag ska bort i helgen och kommer inte hinna klart den här veckan heller =(
Men allt är tillklippt och jag har börjat sy iallafall. =)
:vågen: Upptäckte att lappen jag skriv till dig inte kom med i paketet. Men du kanske listade ut vem det ar ifrån i alla fall. :D
Användarens profilbild
Av Lee-nah
Fina skrev:
Lee-nah skrev:
Nu har jag fått iallafall. Och jag har börjat sy. Men jag ska bort i helgen och kommer inte hinna klart den här veckan heller =(
Men allt är tillklippt och jag har börjat sy iallafall. =)
:vågen: Upptäckte att lappen jag skriv till dig inte kom med i paketet. Men du kanske listade ut vem det ar ifrån i alla fall. :D
Ah. Paketet hade öppnat sig men jag tror allt var kvar. En stor och en liten väska =)
Ska försöka hinna med att fota nästa vecka. Måste gå och lägga mig. Tåget går klockan 6.42 imorgon =)
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Jag har fått mitt paket men inte orkat skriva, har varit väldigt tufft i en vecka nu och orken har inte räckt till alls... Men tack så jättemycket för fin väska, fint pocketfodral och rolig bok :vågen:
Av Smultronbarn
Fiskgratäng, godislock, underlägg, skärbräda = kexfodral. :notes:

PS: Tänkte bara tipsa om att det blir ett förklädesbyte i juli/augusti för den som fått mersmak på sommarpyssel. :tumup:

http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=188120
Användarens profilbild
Av camsch
karro54 skrev:Hur lång tid ska det ta för en grön paketpåse att komma fram egentligen? Min byteskompis borde fått sitt paket nu...
Idag låg det äntligen ett paket hos mig, som jag tror är från dig (passar med sneak-peaken) :vågen: :vågen: :vågen:

Och ett stort TACK den var JÄTTEFIN!!!! :love: :love: :love:

(Det var en väska, perfekt till stranden, med organisatör inuti och en massa smarta fack och fäste för nycklar. Jeans utanpå och rutigt tyg inuti. Verkligen superfin, och heeeeelt i min smak!)

Tyvärr kommer jag inte hinna fota nu, vi ska ut på sjön i morgon bitti och jag har lite fullt upp med packning.
Karro54, du har inga kort på den va?
Användarens profilbild
Av camsch
annelithor - Skickat - Fått
camsch - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Fryle - Skickat - Fått
Karro54 - Skickat - Fått
Lee-nah -Skickat - Fått
Lojse -Skickat - Fått
Lotti - Skickat - Fått
Moson - Skickat - Fått
puppan - Skickat - Fått
Rithelo - Skickat - Fått
scsi - Skickat - Fått
ToveLi - Skickat - Fått
Användarens profilbild
Av rithelo
camsch skrev:
karro54 skrev:Hur lång tid ska det ta för en grön paketpåse att komma fram egentligen? Min byteskompis borde fått sitt paket nu...
Idag låg det äntligen ett paket hos mig, som jag tror är från dig (passar med sneak-peaken) :vågen: :vågen: :vågen:

(Det var en väska, perfekt till stranden, med organisatör inuti och en massa smarta fack och fäste för nycklar. Jeans utanpå och rutigt tyg inuti. Verkligen superfin, och heeeeelt i min smak!)

Tyvärr kommer jag inte hinna fota nu, vi ska ut på sjön i morgon bitti och jag har lite fullt upp med packning.
:lol:
Kanske känner igen dig? :mitvit:
:mrgreen:
Användarens profilbild
Av karro54
:vågen: :vågen: :vågen: Den är från mig! Jag har inga kort men det kan vänta. Men jag glömde förstärka handtagen kom jag på häromdagen... :oops:
rithelo skrev:
camsch skrev:

Användarens profilbild
Av camsch
rithelo skrev:
camsch skrev:

Jepp, det var med sorg i hjärtat jag skickade den jeansväskan, och nu har jag en egen :app:
Användarens profilbild
Av camsch
karro54 skrev::vågen: :vågen: :vågen: Den är från mig! Jag har inga kort men det kan vänta. Men jag glömde förstärka handtagen kom jag på häromdagen... :oops:
Jag förstod att det var handtagen, och jag fixar det sen... Är i alla fall väldigt, väldigt nöjd!
Användarens profilbild
Av karro54
camsch skrev:
karro54 skrev::vågen: :vågen: :vågen: Den är från mig! Jag har inga kort men det kan vänta. Men jag glömde förstärka handtagen kom jag på häromdagen... :oops:
Jag förstod att det var handtagen, och jag fixar det sen... Är i alla fall väldigt, väldigt nöjd!
Vad glad jag blir att du gillade väskan. Jag hade nästan lite separationsångest som snabbt övergick i ångest för att jag skulle få göra om den... Jag tänkte i söndags när den var klar att jag skulle ha åkt och lämnat den IRL det är ju så nära...
Användarens profilbild
Av little_me
Jag har fått göra om en grej som blev fel.. :-/ hoppas på lite sy tid ikväll så det kan bli klart och skickas senast måndag morgon! Hoppas min motagare har överseende och kan vänta nån dag till! :oops:
Användarens profilbild
Av lotti
Äntligen är min grej färdig och läggs på lådan i morgon.... :vågen:
här är en sneakpeak...

Bild
Användarens profilbild
Av lotti
annelithor - Skickat - Fått
camsch - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Fryle - Skickat - Fått
Karro54 - Skickat - Fått
Lee-nah -Skickat - Fått
Lojse -Skickat - Fått
Lotti - Skickat - Fått
Moson - Skickat - Fått
puppan - Skickat - Fått
Rithelo - Skickat - Fått
scsi - Skickat - Fått
ToveLi - Skickat - Fått
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?