Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Smultronbarn skrev:Åh, vad har du använt för tyg och förstärkning till kexfodralet?Jag tog en förpackning från en frusen fiskgratäng och limmade på tyg från ett gammalt örngott - vanligt bomullstyg med andra ord. Mamma hade ett fodral till stickor i den modellen när jag var liten, fast med vaxat papper och typ hushållsrulle som stomme, så det stod som inspiration...
(Jag får så många bra idéer att låna till sommarpyssel av denna tråd.)
SCSI skrev:Hoppar in med en liten tanke, borde man inte kunna ta en "böjbar" skärbräda så får man den vattentålig med?Smultronbarn skrev:Åh, vad har du använt för tyg och förstärkning till kexfodralet?Jag tog en förpackning från en frusen fiskgratäng och limmade på tyg från ett gammalt örngott - vanligt bomullstyg med andra ord. Mamma hade ett fodral till stickor i den modellen när jag var liten, fast med vaxat papper och typ hushållsrulle som stomme, så det stod som inspiration...
fröken_zombie skrev:Jo, absolut! Jag tänkte använda en bordstablett i plast först men hittade inte de jag trodde vi hade liggande...SCSI skrev:Hoppar in med en liten tanke, borde man inte kunna ta en "böjbar" skärbräda så får man den vattentålig med?Smultronbarn skrev:Åh, vad har du använt för tyg och förstärkning till kexfodralet?Jag tog en förpackning från en frusen fiskgratäng och limmade på tyg från ett gammalt örngott - vanligt bomullstyg med andra ord. Mamma hade ett fodral till stickor i den modellen när jag var liten, fast med vaxat papper och typ hushållsrulle som stomme, så det stod som inspiration...
SCSI skrev:Jag skulle be om godislådelock i godtycklig godisaffär och använda det, om de är tillräckligt stora. Man kan skära grunda snitt på jämna avstånd längs med plastbitar som är för tjocka för att de ska bli mer följsamma. Jag gillar också att kunna blöta upp såna där projekt med stadga i.fröken_zombie skrev:Jo, absolut! Jag tänkte använda en bordstablett i plast först men hittade inte de jag trodde vi hade liggande...SCSI skrev:Hoppar in med en liten tanke, borde man inte kunna ta en "böjbar" skärbräda så får man den vattentålig med?Smultronbarn skrev:Åh, vad har du använt för tyg och förstärkning till kexfodralet?Jag tog en förpackning från en frusen fiskgratäng och limmade på tyg från ett gammalt örngott - vanligt bomullstyg med andra ord. Mamma hade ett fodral till stickor i den modellen när jag var liten, fast med vaxat papper och typ hushållsrulle som stomme, så det stod som inspiration...
Lojse skrev:tycker alltid att det är något paket som försvinner i de här bytena..Jag postade i måndags och det har ju inte gått SÅ många dagar än...
att posten ska vara så hopplösa![]()
men jag tycker att vi hoppas att det bara är att mottagaren inte har haft internett ett par dagar, är på semester eller något liknande.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?