- fre jul 01, 2011 01:53
Nån som vill vara med på ett sommar-gör-det-själv-byte?
Blev så inspirerad av vad som pysslats i försommarbytet, så tänkte att kanske nån mer vill pyssla lite i sommar.
Om det redan finns nåt bestämt/nån tråd om detta så säg till så jag inte trampar i rabatten.
Nu ska jag sova!
Sov gott alla braiga föräldrar!
Edit: Anmäl dig gärna innan torsdag 14 juli kl 24:00 så lottar jag ut byteskompisarna på fredag!
Sommar-gör-det-själv-byte: Förkläde
Tid: juli och augusti
Anmäl dig snarast still Smultronbarn med namn, adress och eventuella önskemål eller allergier (som tex pälsdjur).
Skriv också i listan i tråden om dina önskemål så blir det lättare för din byteskompis att klura ut vad som passar dig.
Välkomna!

Blev så inspirerad av vad som pysslats i försommarbytet, så tänkte att kanske nån mer vill pyssla lite i sommar.
Om det redan finns nåt bestämt/nån tråd om detta så säg till så jag inte trampar i rabatten.

Nu ska jag sova!

Edit: Anmäl dig gärna innan torsdag 14 juli kl 24:00 så lottar jag ut byteskompisarna på fredag!

Sommar-gör-det-själv-byte: Förkläde
Tid: juli och augusti
Anmäl dig snarast still Smultronbarn med namn, adress och eventuella önskemål eller allergier (som tex pälsdjur).
Skriv också i listan i tråden om dina önskemål så blir det lättare för din byteskompis att klura ut vad som passar dig.

Välkomna!

Senast redigerad av Smultronbarn den mån jul 11, 2011 01:50, redigerad totalt 2 gång.
Stolt mamma till Lilleman -06
- som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.