Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nån som vill vara med på ett sommar-gör-det-själv-byte? :D

Blev så inspirerad av vad som pysslats i försommarbytet, så tänkte att kanske nån mer vill pyssla lite i sommar.

Om det redan finns nåt bestämt/nån tråd om detta så säg till så jag inte trampar i rabatten. :tumup: :lol:

Nu ska jag sova! 8) Sov gott alla braiga föräldrar!

Edit: Anmäl dig gärna innan torsdag 14 juli kl 24:00 så lottar jag ut byteskompisarna på fredag! :tumup:

Sommar-gör-det-själv-byte: Förkläde
Tid: juli och augusti
Anmäl dig snarast still Smultronbarn med namn, adress och eventuella önskemål eller allergier (som tex pälsdjur).
Skriv också i listan i tråden om dina önskemål så blir det lättare för din byteskompis att klura ut vad som passar dig. :tumup:

Välkomna! :D
Senast redigerad av Smultronbarn den mån jul 11, 2011 01:50, redigerad totalt 2 gång.
Av Smultronbarn
Ingen som vill pyssla? :siishah:
Användarens profilbild
Av Lojse
hade velat om det inte ska komma en bebis vilken dag som helst nu.. har inte tid mao :lol:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har precis i sista sekunden pysslat och skickat i förra bytet. Nu väntar semester 8) och jag vill inte ge mig in i något jag har svårt att hinna med.

Men i augusti, då hänger jag på!
Användarens profilbild
Av nakum
Kanske, kanske.. Det beror lite på vad som ska pysslas tror jag.
Användarens profilbild
Av Grönöga
Jag kan också tänka mig - beroende på vad som ska pysslas och hur mycket tid det tar..
Av Enid
Jaa, jag är med (bara det är något jag har nytta av ;) ).
Användarens profilbild
Av SCSI
Känner mig lite mätt på pysslande sen mitt sista-minuten-färdigställande av förra bytet men kan inte säga tvärt nej beroende på vad det skulle bli... 8)
Användarens profilbild
Av puppan
Jag är nog intresserad.
Också en ursäkt att ta med mig symaskinen till landstället :wink:
Av Smultronbarn
Lojse skrev:hade velat om det inte ska komma en bebis vilken dag som helst nu.. har inte tid mao :lol:
Grattis vad roligt!!!! :vågen:
Sia skrev:Tassar och undrar vad som ska bytas.
Tja, vad vill ni pyssla? Vad har ni nytta av? Jag är öppen för alla förslag! Är grymt pysselsugen efter en termin med aldeles för lite pysslande. :roll: Kanske hemligt byte/överraskning? :tumup:

Jag tänkte mig nog inte nåt jättestort, utan nåt man kan pyssla när man hänger med barnen vid sandlådan eller som man kan ta med på ev semester.

Jag skulle gärna släpa med mig symaskinen, men åker vi till mormor så finns ingen el... 8) Trampmaskin någon? :lol:
Användarens profilbild
Av Grönöga
Kom på idag att jag verkligen behöver ett förkläde, men det kanske ni redan har bytt? Eller är det tråkigt?
Av Smultronbarn
Grönöga skrev:Kom på idag att jag verkligen behöver ett förkläde, men det kanske ni redan har bytt? Eller är det tråkigt?
Förkläde tror jag inte är bytt. :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?