- tis jun 21, 2011 20:41
Med sonen tyckte jag det kändes läskigt att gå ut med honom i sele när han va liten, det kändes tryggare med vagnen. Nu med lillan känner jag tvärtom: det känns superhemskt att lägga henne i en vagn och putta! Det känns betydligt tryggare att ha henne på magen/rygg än ensam i en vagn.
Däremot har jag drabbats lite av bär-paniken i att detta bara är tillfälligt. Sonen gillar dock fortfarande att bli buren och den senaste veckan har vi tagit några kvällspromenader innan nattning och han har premiäråkt i den vävda på ryggen. Rackarns mysigt att gå i parken och kolla på saker när han sittr och myser på ryggen och lägger kinden mot ryggen
Hoppas man får bära i två år till i alla fall. När har era barn slutat att vilja åka i sele/sjal?
Däremot har jag drabbats lite av bär-paniken i att detta bara är tillfälligt. Sonen gillar dock fortfarande att bli buren och den senaste veckan har vi tagit några kvällspromenader innan nattning och han har premiäråkt i den vävda på ryggen. Rackarns mysigt att gå i parken och kolla på saker när han sittr och myser på ryggen och lägger kinden mot ryggen

Två barn födda 0908 och 1102 och är från 1 augusti 2013 bosatt i Malaysia - http://www.mickanskem.pl