Jag håller också på och krånglar och velar med min bärjacka...

Jag fick hem min Didymos-jacka i veckan men är inte helt säker på vad jag tycker om den. Eller rent funktionellt tycker jag att den verkar bra, men jag tycker den har för bylsig passform och känns nästan lite FÖR varm för mina behov - hade hoppats och föredragit att den kändes mer som en "skaljacka" - vind- och vattenavvisande med ett lagom tunt fleecefoder. Och sedan skulle jag ha vågat lita på Danca och inte på Didymosfolket angående storlek, för M tyckte jag verkligen var för stor. Jag kunde stänga blixtlåset med sonen på magen UTAN extrapanelen...
Funderar nu på om jag ska ta hem en S och prova, fast jag är rädd att den blir kort i ärmarna (trodde att ärmarna var låånga men tycker snarare att de är i kortaste laget). Har skrivit och frågat om jag verkligen måste betala frakten både dit och tillbaka i så fall, det blir ju en del pengar med alla turer
När man betalar så mycket vill man ju vara NÖJD. Samtidigt finns det inte så himla mycket att välja på om man vill bära på ryggen på vintern och slippa en massa ytterkläder på barnet etc. Vi får se hur det går.

Storråttan, Mellanråttan, Lillråttan & Miniråttan