Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Ni som beställt Didy-jackan: Vilken storlek har ni beställt och hur stora är ni?

Scilla, din kanske man skulle kunna få känna på och prova när den dyker upp?
Av Petra
Vad är priset på Didy jackan och tänker någon butik i Sverige ta in den?
Användarens profilbild
Av Danca
ahh tak :D . Ja de problemer havde jeg ikke med Dyade jakken i den korte tid den var hos mig, men nu skulle den joogså gerne snart være her igen og så må jeg vel se..... Er nu ret sikker på at jeg bliver glad for den.
Användarens profilbild
Av Scilla
lwinroth skrev:Ni som beställt Didy-jackan: Vilken storlek har ni beställt och hur stora är ni?
Ja, mig har du ju sett :wink: - jag är en storlek 38/40, ganska lång och lite mindre upptill än nedtill... som det lät av Dancas erfarenhet skulle jag ju nästan ha en S, men jag har haft kontakt med Didymos och de tyckte att jag skulle ha en M ändå, i alla fall om man vill få plats att bära ett större barn så småningom. Och jackan är enligt dem designad för att sitta ledigt. Sedan vill vi ju som sagt att sambon ska kunna låna den också.
lwinroth skrev:Scilla, din kanske man skulle kunna få känna på och prova när den dyker upp?

Absolut :D
Användarens profilbild
Av Danca
Jeg bestilte storlek L og er lige nu er str. 42/44. Den var alt for stor,
Jeg ved at en fra TBW har den og hun er en str. 16 (ca. 46) og den passer hende fint.
Nu håber jeg bare en m passer bedre.
Jeg har tabt mig omkring 15 kg og mangler stadigt ca 12 så jeg ville blive helt væk i en L. Men allerede nu var den meget for stor.
Användarens profilbild
Av Scilla
lwinroth skrev:Scilla, din kanske man skulle kunna få känna på och prova när den dyker upp?
Alltså VARJE gång jag läser denna mening får jag det först till "din man kanske man skulle kunna få känna på...?" :lol: :shock:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Scilla skrev:
Alltså VARJE gång jag läser denna mening får jag det först till "din man kanske man skulle kunna få känna på...?" :lol: :shock:
:lol: :lol: Tack, men jag tror att jag håller mig till min :lol: :lol:

Örsundsbro får jag nästan alltid till Öresundsbron.....
Av AnnikaPannika
vet nån var man kan hitta en mommy-and-me-jacka nu när Babyboden har föräldraledigt?
Användarens profilbild
Av Anna
AnnikaPannika skrev:vet nån var man kan hitta en mommy-and-me-jacka nu när Babyboden har föräldraledigt?
Ja hör med en återförsäljare, jag har inga hemma men tänkte åka och träffa Mia i nästa vecka så då kan jag ta hem en om du vill. Kommer inte ihåg riktigt hur det var med årets leverans, men jag tror de har kommit nu.
Av AnnikaPannika
jag skickade ett mail till Kathatina, jag väntar och ser om hon hör av sig, annars vore det ju helschysst om du vill hämta en till mig Anna! Jag återkommer till dig i början av nästa vecka isåfall.

den jag funderade på är den mindre trend-varianten, det står att stl S ska funka upp till stl 40, kan det verkligen stämma? det verkade bara finnas S och XL kvar av dem och jag brukar passa ihop med M...
Användarens profilbild
Av Scilla
Jag håller också på och krånglar och velar med min bärjacka... :? Jag fick hem min Didymos-jacka i veckan men är inte helt säker på vad jag tycker om den. Eller rent funktionellt tycker jag att den verkar bra, men jag tycker den har för bylsig passform och känns nästan lite FÖR varm för mina behov - hade hoppats och föredragit att den kändes mer som en "skaljacka" - vind- och vattenavvisande med ett lagom tunt fleecefoder. Och sedan skulle jag ha vågat lita på Danca och inte på Didymosfolket angående storlek, för M tyckte jag verkligen var för stor. Jag kunde stänga blixtlåset med sonen på magen UTAN extrapanelen...

Funderar nu på om jag ska ta hem en S och prova, fast jag är rädd att den blir kort i ärmarna (trodde att ärmarna var låånga men tycker snarare att de är i kortaste laget). Har skrivit och frågat om jag verkligen måste betala frakten både dit och tillbaka i så fall, det blir ju en del pengar med alla turer :roll:

När man betalar så mycket vill man ju vara NÖJD. Samtidigt finns det inte så himla mycket att välja på om man vill bära på ryggen på vintern och slippa en massa ytterkläder på barnet etc. Vi får se hur det går.
Användarens profilbild
Av Aurian
Jag har fått hem Mamajacket -och skickat tillbaka :roll: (refererar till samma tråd som Mia länkade till :wink: )

Har beställt en Didy Jacka istället i storlek M, beställde en svart, men den hade de tyvärr inte inne så jag bad dem skicka en blå istället (vill ju inte vänta tills vintern är över innan den kommer :shock: :roll:
Hoppas bara att de kan engelska :? Jag förstod ju precis vad de skrev i mailet till mig, men kan inte skriva ett ord tyska själv :lol:
Användarens profilbild
Av Scilla
Men Froggie, jag har ju en svart M här hemma som jag troligen ska skicka tillbaka... är du intresserad??

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?