Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av llaika
Höftkryss tycker jag är väldigt smidigt också, om man vill ha en snabb knytning medans man lagar mat. Fast passar bäst för lite större o stadigare bebis. Igår fick jag av någon anledning för mig att gå en vagnpromenad vilket Lo såklart inte uppskattade. Som tur var hade jag med en lång o tunn halsduk som räckte precis för att knyta upp henne på höften. Då ville hon såklart amma o det funkade hur bra som helst...hon satt fast vid bröstet under hela promenaden...ganska många tittade :wink:
Av ika i rutan
llaika skrev:Höftkryss tycker jag är väldigt smidigt också, om man vill ha en snabb knytning medans man lagar mat. Fast passar bäst för lite större o stadigare bebis. Igår fick jag av någon anledning för mig att gå en vagnpromenad vilket Lo såklart inte uppskattade. Som tur var hade jag med en lång o tunn halsduk som räckte precis för att knyta upp henne på höften. Då ville hon såklart amma o det funkade hur bra som helst...hon satt fast vid bröstet under hela promenaden...ganska många tittade :wink:
:loving:
Användarens profilbild
Av mumla
tass
Av Hell Cat
llaika skrev:Höftkryss tycker jag är väldigt smidigt också, om man vill ha en snabb knytning medans man lagar mat. Fast passar bäst för lite större o stadigare bebis. Igår fick jag av någon anledning för mig att gå en vagnpromenad vilket Lo såklart inte uppskattade. Som tur var hade jag med en lång o tunn halsduk som räckte precis för att knyta upp henne på höften. Då ville hon såklart amma o det funkade hur bra som helst...hon satt fast vid bröstet under hela promenaden...ganska många tittade :wink:
:loving:
Användarens profilbild
Av Lindajv
Läste här i tråden om hur enkelt det var att bara släppa på axelbanden med barnet i sele och ja, det var det faktiskt! Nu blev bebin nio månader i dagarna och vi har provat lite sporadiskt förut utan någon större framgång, men nu gick det galant. Äntligen kan jag köra brorsan i vagnen och amma lillebror på samma gång!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?