Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av llaika
Höftkryss tycker jag är väldigt smidigt också, om man vill ha en snabb knytning medans man lagar mat. Fast passar bäst för lite större o stadigare bebis. Igår fick jag av någon anledning för mig att gå en vagnpromenad vilket Lo såklart inte uppskattade. Som tur var hade jag med en lång o tunn halsduk som räckte precis för att knyta upp henne på höften. Då ville hon såklart amma o det funkade hur bra som helst...hon satt fast vid bröstet under hela promenaden...ganska många tittade :wink:
Av ika i rutan
llaika skrev:Höftkryss tycker jag är väldigt smidigt också, om man vill ha en snabb knytning medans man lagar mat. Fast passar bäst för lite större o stadigare bebis. Igår fick jag av någon anledning för mig att gå en vagnpromenad vilket Lo såklart inte uppskattade. Som tur var hade jag med en lång o tunn halsduk som räckte precis för att knyta upp henne på höften. Då ville hon såklart amma o det funkade hur bra som helst...hon satt fast vid bröstet under hela promenaden...ganska många tittade :wink:
:loving:
Användarens profilbild
Av mumla
tass
Av Hell Cat
llaika skrev:Höftkryss tycker jag är väldigt smidigt också, om man vill ha en snabb knytning medans man lagar mat. Fast passar bäst för lite större o stadigare bebis. Igår fick jag av någon anledning för mig att gå en vagnpromenad vilket Lo såklart inte uppskattade. Som tur var hade jag med en lång o tunn halsduk som räckte precis för att knyta upp henne på höften. Då ville hon såklart amma o det funkade hur bra som helst...hon satt fast vid bröstet under hela promenaden...ganska många tittade :wink:
:loving:
Användarens profilbild
Av Lindajv
Läste här i tråden om hur enkelt det var att bara släppa på axelbanden med barnet i sele och ja, det var det faktiskt! Nu blev bebin nio månader i dagarna och vi har provat lite sporadiskt förut utan någon större framgång, men nu gick det galant. Äntligen kan jag köra brorsan i vagnen och amma lillebror på samma gång!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?