Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av selmama
Selma ar nu 15 manader och 10 kg och det kan bli ratt tungt att va ute i sjal/MT langre stunder, speciellt sovstunder. Vi anvande darfor vagn for forsta gangen forra helgen och det kandes bade trist och ganska bra. Det va jatteskont att ha henne i vagnen nar hon sov middag, men trist samtidigt att inte ha nara kroppskontakt. Den vagn jag har ar ocksa framatvand vilket gor att jag inte har ogonkontakt med henne heller. Men hon borde val vara stor nog at sitta framvand utan att storas av det?

Jag trodde nog att jag aldrig skulle anvanda vagn utan bara henne tills hon gick mest sjalv och nu har det nastan blivit en fix ide och jag kanner mig lite misslyckad som har anvant vagnen....
Nu undrar jag hur lange andra har pa sjalbarn uteslutande bar sina sma och inte anvande vagn? Hur funkade det for er?
Användarens profilbild
Av MS Frog
Jag ska väl egentligen inte svara. vi har ju vagn också men den använder min man och farmor/mormor om de är ute. Jag använder bara sjal eller MT när vi är ute och tycker fortfarande det funkar jättebra. Dottern är 19 månader och väger drygt 11 kg.
Av Tyche
Isaac åkte uteslutande sjal/sele till han var närmare året, då han godkände vagnen. Vid 14 månader slutade han både åka sjal/sele och vagn och har sen dess bara gått och gått som värsta energiser bunnyn :lol:
Han vägde 11,2 på sin ett årskontroll.

Elin har åkt vagn en hel del redan från början, hon gillar det. Hon vägde på sex månaderskontrollen 10,2.

Tillägg: Jag förstår INTE varför det skulle vara ett misslyckande att ha använt vagn? Jag hoppas du kan komma över det. KRAM!
Av dora
fortfarande. :wink: leo är snart 2,5 år. vi har ingen vagn. leo går med oss eller sitter i ergon på ryggen. men jag gillar att träna ben och ryggmuskler :lol:

men det är för att jag är för lat för att leta vagn och snart är han ändå för stor för vagn. annars är väl det jättesmidigt också! jag tror inte att barnets uppväxt går åt skogen för att man använt vagn. :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Hemma har det använts både och hela tiden till lilla J. Hon får helt enkelt åka det hon för dagen trivs bäst i för det varierar:D Om det är att vara bortskämd så är det helt ok med mig 8)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Min Thea bars i princip uteslutande till hon var ett år (vägde då drygt 8 kg). Att hon då började åka vagn berodde heller inte på att det var tungt, utan på att hon helt plötsligt sov jättebra i vagnen och knappt alls i sjal/sele/MT. Sen var jag gravid och hade lite foglossning så det hade ju också med saken att göra :wink:
Användarens profilbild
Av Korp
Lilla S har börjat åka vagn vid enstaka tillfällen nu, när hon är åtta månader och väger nio kilo. Hon gillade inte vagnen som liten och sen vande vi oss av med den och tycker oftast att den mest är bökig. Vi tar vagnen när vi ska handla mycket mat (då är det maten som åker), när mormor/farmor/farfar följer med till parken och ibland när jag ska åka buss och känner mig snål.

Storasyster åkte vagn och bars i BB från start.
Användarens profilbild
Av emelie
Ska kanske inte svara då vi varvade vagn o sjal friskt första året.
Men nu, ju äldre han blir, ju mindre använder vi vagnen.
Jag bär nästan uteslutande nu, i Ergo o ringsjal, men även långsjal när andan faller på. :D
Han är 19mån o väger 11kg.

Sover bra gör han bara i spjälsäng (eller på madrass på dagisgolvet) o har gjort sen 8mån (inte på dagisgolvet då) så där hjälper varken sjal, sele eller vagn längre stund.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?