- sön sep 23, 2007 18:44
Selma ar nu 15 manader och 10 kg och det kan bli ratt tungt att va ute i sjal/MT langre stunder, speciellt sovstunder. Vi anvande darfor vagn for forsta gangen forra helgen och det kandes bade trist och ganska bra. Det va jatteskont att ha henne i vagnen nar hon sov middag, men trist samtidigt att inte ha nara kroppskontakt. Den vagn jag har ar ocksa framatvand vilket gor att jag inte har ogonkontakt med henne heller. Men hon borde val vara stor nog at sitta framvand utan att storas av det?
Jag trodde nog att jag aldrig skulle anvanda vagn utan bara henne tills hon gick mest sjalv och nu har det nastan blivit en fix ide och jag kanner mig lite misslyckad som har anvant vagnen....
Nu undrar jag hur lange andra har pa sjalbarn uteslutande bar sina sma och inte anvande vagn? Hur funkade det for er?
Jag trodde nog att jag aldrig skulle anvanda vagn utan bara henne tills hon gick mest sjalv och nu har det nastan blivit en fix ide och jag kanner mig lite misslyckad som har anvant vagnen....
Nu undrar jag hur lange andra har pa sjalbarn uteslutande bar sina sma och inte anvande vagn? Hur funkade det for er?