Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
acand skrev:Ja, jösses...![]()
Jag inväntar med spänning eventuella svar!
Passar samtidigt på att berätta något egendomligt jag såg igår när jag var och handlade!
En mamma med lilla bebisen i en sele av det PSM, över har hon en stor yllefilt som hon klämmer fast under armarna samtidigt som hon skjuter varukorgen.
Jag orkade inte (men det var inte långt ifrån) gå fram och fråga varför. I en sjal hade det varit varmt och gosigt - hade inte behövts någon filt då.
Elin J skrev:Därför frågade vi en ortoped på just Astrid Lindgrens barnsjukhus när vi var där med vår dotter om vad hon som läkare anser om att bära i Babybjörn. Det är jättebra svarar hon då till min stora förvåning och förtret. Så nu vet ju min man att jag har fel när jag säger att Babybjörn är dåligt eftersom en läkare och dessutom ortoped sagt att de är bra. Jag vet inte vad jag ska tro. Har inte provat Babybjörn själv och har ingen anledning att göra det heller eftersom jag älskar mina sjalar, men lite konstigt är det ju att en ortoped säger att de är jättebra om de nu inte är det. Fast hon sa också att det var bra just för att de hamnar i grodposition i den och de gör de ju inte om de inte är pyttesmå, så hon verkade ju inte ha så bra koll ärligt talat.Det verkar ju jättevanligt att folk får just det svaret av sjukhuspersonal - att det är bra för att de bärs i grodposition. Kan inte någon som har någon kontakt med ortoped eller barnläkare fråga och sedan fortsätta diskussionen? Vad säger de egentligen om man protesterar och säger att de ju inte alls bärs i grodposition? Även de måste väl ha sett framåtvända barn som hänger i bb, de syns ju överallt.
Elin J skrev:Jag har diskuterat detta en del med min man. Han håller med om att sjalen är jättebra men tror inte riktigt på detta att Babybjörn skulle vara dåligt för barnet utan att det mest är något som "sjalfanatiker" hittat på. Därför frågade vi en ortoped på just Astrid Lindgrens barnsjukhus när vi var där med vår dotter om vad hon som läkare anser om att bära i Babybjörn. Det är jättebra svarar hon då till min stora förvåning och förtret. Så nu vet ju min man att jag har fel när jag säger att Babybjörn är dåligt eftersom en läkare och dessutom ortoped sagt att de är bra. Jag vet inte vad jag ska tro. Har inte provat Babybjörn själv och har ingen anledning att göra det heller eftersom jag älskar mina sjalar, men lite konstigt är det ju att en ortoped säger att de är jättebra om de nu inte är det. Fast hon sa också att det var bra just för att de hamnar i grodposition i den och de gör de ju inte om de inte är pyttesmå, så hon verkade ju inte ha så bra koll ärligt talat.Hmm, alla barnmorskor som såg att vi hade sjal på Södra BB och 2 st barnläkare där, sa att sjal är så mycket bättre än ** till bebisen. Min man frågade några gånger om det är "farligt" med sjal och läkaren sa flera ggr att sjal är super bra till bebisen
Elin J skrev:Jag har diskuterat detta en del med min man. Han håller med om att sjalen är jättebra men tror inte riktigt på detta att Babybjörn skulle vara dåligt för barnet utan att det mest är något som "sjalfanatiker" hittat på. Därför frågade vi en ortoped på just Astrid Lindgrens barnsjukhus när vi var där med vår dotter om vad hon som läkare anser om att bära i Babybjörn. Det är jättebra svarar hon då till min stora förvåning och förtret. Så nu vet ju min man att jag har fel när jag säger att Babybjörn är dåligt eftersom en läkare och dessutom ortoped sagt att de är bra. Jag vet inte vad jag ska tro. Har inte provat Babybjörn själv och har ingen anledning att göra det heller eftersom jag älskar mina sjalar, men lite konstigt är det ju att en ortoped säger att de är jättebra om de nu inte är det. Fast hon sa också att det var bra just för att de hamnar i grodposition i den och de gör de ju inte om de inte är pyttesmå, så hon verkade ju inte ha så bra koll ärligt talat.Jag tror att många ortopeder i Sverige iallafall inte verkar ha någon aning om sjalar och hur barnet sitter i sådana. Vår ortoped (Saga hade skena i början) tittade knappt åt sjalen när jag visade den.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?