Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av vickan1976
Zmurfan: ser fram emot att höra hur den är när du får den. När du har möjlighet får du gärna kolla vilken säljare det är. Vad kostade den i dollar och vad kostade frakten?
Användarens profilbild
Av zmurfan
vickan1976 skrev:Zmurfan: ser fram emot att höra hur den är när du får den. När du har möjlighet får du gärna kolla vilken säljare det är. Vad kostade den i dollar och vad kostade frakten?

Säljaren hette klarie-apparel
Just min klänning såldes för 15 USD och frakten blev 14.95 USD.
De drog 192.19 i svenska pengar från mitt konto.

Mer utförlig beskrivning av klänningen får jag återkomma om.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Idag anlände min klänning. Men jag har lite problem med att prova den just nu. Har åkt på nackspärr så jag klarar nog inte knytning riktigt ännu. Kan inte ens knyta sjal just nu pga det gör för ont i nacken.
Men så fort det släpper så ska jag testa klänningen och då kommer det omdöme och bild.
Användarens profilbild
Av ernamalin
zmurfan skrev:Idag anlände min klänning. Men jag har lite problem med att prova den just nu. Har åkt på nackspärr så jag klarar nog inte knytning riktigt ännu. Kan inte ens knyta sjal just nu pga det gör för ont i nacken.
Men så fort det släpper så ska jag testa klänningen och då kommer det omdöme och bild.
:app: (men ta hand om dig först!)
Av Smultronbarn
ernamalin skrev:
zmurfan skrev:Idag anlände min klänning. Men jag har lite problem med att prova den just nu. Har åkt på nackspärr så jag klarar nog inte knytning riktigt ännu. Kan inte ens knyta sjal just nu pga det gör för ont i nacken.
:app: (men ta hand om dig först!)
:iagree: Krya på nacken!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Nacken är bättre idag så jag provade klänningen.
Maken fotade. Nu undrar jag bara vart sladden är som man stoppar mellan kameran och datorn.
Får leta när jag ammat klart.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Äntligen har jag funnit en kabel att använda.

Bild
Bild
Av UlleL
OT: Vilket härligt trägolv :love:

Hur är den sydd? är det verkligen bara en söm eller är den fållad också?
Av Smultronbarn
UlleL skrev:OT: Vilket härligt trägolv :love:
Och kökssoffa! :love:
UlleL skrev: Hur är den sydd? är det verkligen bara en söm eller är den fållad också?
Den är väldigt fin på! :D

Jag har varit lite orolig att jag skulle tycka att klänning skulle kännas lite "naken", men nu ser jag ju att det går att dra upp ordentligt. Måste kolla upp ditt säljar-tipses också Zmurfan. Låter som om det skulle bli samma pris som om man försöker få tag på ett schysst tyg och sy själv. :tumup:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Har kikat lite närmare på klänningen och ser en söm mitt bak från midjan och ner.

Materialet är lycra står det på påsen den låg i.

Efter en mycket noggrannare titt så ser jag att alla kanter är fållade.
Av vickan1976
Den ser jättemysig ut! Vill ha en också!

Din klänning verkar vara en snävare modell, såg att det finns två olika. Någon med mycket vidd och en smalare, rakare. Det är nog därför det blir en söm bak.

Knakar det inte i fållarna när du drar åt klänningen. De kan nog lätt spricka på så töjbart tyg, eller?
Av Smultronbarn
vickan1976 skrev:Den ser jättemysig ut! Vill ha en också!

Din klänning verkar vara en snävare modell, såg att det finns två olika. Någon med mycket vidd och en smalare, rakare. Det är nog därför det blir en söm bak.

Knakar det inte i fållarna när du drar åt klänningen. De kan nog lätt spricka på så töjbart tyg, eller?
Jag kan inte svara för hur det funkar med knakande sömmar på just denna klänning, men jag har andra töjbara kläder som beter sig så. Ibland knakar det till när man ska ta på sig dem. men tycker oftast inte att det händer något (konstigt nog). Men nån gång har jag bättrat på och sytt till en sönderknakad söm.

Kan dock tänka mig att det knakar till extra i en sån här klänning som man ska kunna vrida till och ändra på många olika sätt. Fast om man inte fållar, rullar sig inte kanterna då? :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?