Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Jag har också funderat och kommit fram till att jag också borde prova och sy denna. :tumup:
(Vill ju inte vara utanför i sjalbarnskretsar, nu när jag inte bär så ofta längre... ) 8) :lol:

Men vad har ni använt för tyg? Funkar typ "t-shirttyg" eller vad ska man ha? Hur mycket går det åt till en klänning?

Kul att se din klänning också ernamalin! Fin! :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
vickan1976 skrev:Vad billigt, bara 191kr inkl. frakt. Har du en länk till säljaren?
Har köpt tyg, men inte fått tummen ur.
Sök på infinity dress på ebay så bör du hitta den. Surfar mobilt nu och kan inte lägga länkar. Min klänning verkar ha blivit skickad så jag har den nog här inom en vecka.
Användarens profilbild
Av Buj
Alltså, den här klänningen är ju helt fantastiskt snygg, men alla knytningar verkar omöjliga ihop med BH. Kan det stämma? Jag vill absolut inte gå utan BH. :|
Av JoJsMamma
Åh, jag vill så gärna ha en, men kan inte sy :cry:
Jag skulle bli så glad om nån ville sy upp en åt mig (jag betalar självklart och fixar material) :oops:
Användarens profilbild
Av Majaå
Buj skrev:Alltså, den här klänningen är ju helt fantastiskt snygg, men alla knytningar verkar omöjliga ihop med BH. Kan det stämma? Jag vill absolut inte gå utan BH. :|
Har också funderat på det där med BH, särskilt som vissa draperingar skulle kunna möjliggöra amning och det är sådär snyggt med mjölkringar :oops: Men jag såg en variant där man också sytt på som en tubtopp under det man sedan draperar med. Då täckte tuben den nedersta delen av urringningen fram samt en bit upp på ryggen och torde täcka en BH.

Vet inte hur man får in bilder, men här är en länk till en sådan:

http://ny-image3.etsy.com/il_fullxfull.191122031.jpg
http://ny-image1.etsy.com/il_fullxfull.227085057.jpg
Av vickan1976
Zmurfan: ser fram emot att höra hur den är när du får den. När du har möjlighet får du gärna kolla vilken säljare det är. Vad kostade den i dollar och vad kostade frakten?
Användarens profilbild
Av zmurfan
vickan1976 skrev:Zmurfan: ser fram emot att höra hur den är när du får den. När du har möjlighet får du gärna kolla vilken säljare det är. Vad kostade den i dollar och vad kostade frakten?

Säljaren hette klarie-apparel
Just min klänning såldes för 15 USD och frakten blev 14.95 USD.
De drog 192.19 i svenska pengar från mitt konto.

Mer utförlig beskrivning av klänningen får jag återkomma om.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Idag anlände min klänning. Men jag har lite problem med att prova den just nu. Har åkt på nackspärr så jag klarar nog inte knytning riktigt ännu. Kan inte ens knyta sjal just nu pga det gör för ont i nacken.
Men så fort det släpper så ska jag testa klänningen och då kommer det omdöme och bild.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?