- ons feb 02, 2005 23:24
Jag vill jättegärna ha en sjal, jag tycker det ser så mysigt ut men det är ju en hel djungel. Jag frågar folk, läser på alla möjliga sidor men blir alldeles "huvvevill". Jag tom drömmer om sjalar på nätterna. Läste nånstans att man "måste" ha två...varför?? Det hade varit skönt att få prova, känna o klämma på olika men jag verkar bo på helt fel ställe (Umeå). Jag har testat att göra en själv lite snabbt av ett påslakan bara för att se om jag lyckas med knytning o så men jag känner att jag tycker den borde vara lite elastisk, att det skulle vara skönare o enklare. Kan nån dela med sig av sina erfarenheter, orkar bara inte leta mer info...nån snäll människa som bor i Umeå kanske vill visa mig vad dom har kanske? Min kille är 7 veckor men jag tror han kommer att bli tung och jag vill ha nån som funkar hela tiden...jag har inte för avsikt att bära omkring på honom hela dagarna men ibland om jag ska iväg nånstans och inte orkar ta vagnen. Sen brukar jag ha problem med ryggen, är det verkligen ingen som har det när ni har sjal? Ärligt!?