- mån dec 20, 2010 20:42
Fast inser nu att mitt ätbara blev något drickbart istället och hoppas att detta går lika bra

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
MammaTess skrev:Så där ja, skickat iväg!![]()
När det gäller pysselmaterial så har jag skickat iväg 3 grejer som passar till mitt och mottagarens gemensamma intresse...
AnKa skrev:Jag har skickatOki!Hann förbi poststället när jag gick och hämtade magsjuk flicka på skolan
så det var allt tur att jag fick iväg det. Hoppas, hoppas att det hinner fram i tid!
Smultronbarn skrev:Hur mycket "pysselsaker" har ni lagt i?Ja la i så mycket att det räcker till ett pyssel. Övervägde att lägga i några olika saker som mottagaren kunde göra vad hon ville med men valde att tänka ut pysslet i förväg och utmana min mottagare liteJag blir inte klok på hur mycket jag ska stoppa i...
Smultronbarn skrev:Tack snälla Maddemoa för paketet! Det låg i brevlådan idag.Skönt att det kom fram! Hoppas verkligen att du ska tycka om innehålletHur ska jag kunna hålla mig från att öpnna?!?
MammaTess skrev:Fast inser nu att mitt ätbara blev något drickbart istället och hoppas att detta går lika bra![]()
mimpen skrev:Men oj vad snabbt det kom fram!!! Och så roligt att du tyckte om dina presenter! Jag glömde ju fota så det får du gärna göra och lägga ut*ler*MammaTess skrev:Fast inser nu att mitt ätbara blev något drickbart istället och hoppas att detta går lika bra![]()
drickbart lyxkaffe! Kan det bli bättre?! Tack SNÄLLA du vilken fin gåva jag fick idag! Jag kunde inte låta bli att öppna den
Änglarna var underbara, tyget hur snyggt som helst, knapparna de coolaste jag har sett, och, var det ett radband? Det blev jag grymt nyfiken på. Jättevackert!!!
MammaTess skrev:Det är så fint, jag har det här bredvid datorn och tittar på det. Men jag vet inte riktigt hur man använder radbandmimpen skrev:Men oj vad snabbt det kom fram!!! Och så roligt att du tyckte om dina presenter! Jag glömde ju fota så det får du gärna göra och lägga ut*ler*MammaTess skrev:Fast inser nu att mitt ätbara blev något drickbart istället och hoppas att detta går lika bra![]()
drickbart lyxkaffe! Kan det bli bättre?! Tack SNÄLLA du vilken fin gåva jag fick idag! Jag kunde inte låta bli att öppna den
Änglarna var underbara, tyget hur snyggt som helst, knapparna de coolaste jag har sett, och, var det ett radband? Det blev jag grymt nyfiken på. Jättevackert!!!
Det skånska kaffet var ju givet till en kaffeälskare![]()
![]()
Och kul att du gillade änglarna, tyget och knapparna![]()
Radbandet stoppade jag ner som en extra liten grej då jag hade för mig att att du liksom jag, är aktiv i kyrkan och intresserade av religion?! Köpt det av en försäljare som kom till jobbet ( Svenska Kyrkan) och som sålde vackra saker i trä ( julkrubbor, ikoner, smycken osv).
MammaTess skrev:jag använder det inte alls som radbandAha! Bra idé! Fast jag är en sån där som gillar att sitta och pilla på saker, så jag ska ha det att sitta och pilla på ett tag, som terapi( har ett eget
) utan använder det som bokmärke i min Bibel!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?