Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Annelithor skickat - ej fått
AnKa skickat - fått
Binaem skickat - ej fått
corona skickat - ej fått
kvarnvik ej skickat - ej fått
little_me ej skickat - fått
lotti ej skickat - ej fått
Maddemoa skickat - ej fått
MammaTess skickat - ej fått
MikaelaJL skickat - fått
mimpen skickat - ej fått
namera skickat - fått
Oscarsmamma ej skickat - fått
sjalgalen skickat - ej fått
smultronbarn ej skickat - ej fått
solängel skickat - ej fått
exiteme skickat - ej fått
plutteli ej skickat - ej fått

Skickar imorgon!!!
Användarens profilbild
Av lotti
Här har det oxå varit sjukt till tusen men mitt paket läggs på lådan i morgon och sen håller jag tummarna att det kommer fram innan fredag!!! :tumup:
Fick paket idag! :D Mitt är precis färdigpysslat och hamnar på lådan imorgon! :tumup:

AnKa skickat - fått
Binaem skickat - ej fått
corona skickat - ej fått
MikaelaJL skickat - fått
mimpen skickat - ej fått
namera skickat - fått
smultronbarn ej skickat - fått
Tack snälla Maddemoa för paketet! Det låg i brevlådan idag. :friends: Hur ska jag kunna hålla mig från att öpnna?!? :hoppa:
MammaTess skrev:Så där ja, skickat iväg! :D

När det gäller pysselmaterial så har jag skickat iväg 3 grejer som passar till mitt och mottagarens gemensamma intresse...
AnKa skrev:Jag har skickat :D Hann förbi poststället när jag gick och hämtade magsjuk flicka på skolan :( så det var allt tur att jag fick iväg det. Hoppas, hoppas att det hinner fram i tid!
Smultronbarn skrev:Hur mycket "pysselsaker" har ni lagt i? :hmm: Jag blir inte klok på hur mycket jag ska stoppa i...
Ja la i så mycket att det räcker till ett pyssel. Övervägde att lägga i några olika saker som mottagaren kunde göra vad hon ville med men valde att tänka ut pysslet i förväg och utmana min mottagare lite :wink:
Oki! :tumup: Jag lade i en massa smågrejjer (och några större) som kan användas tillsammans för att skapa något. Hade lite svårt att bestämma vad för slags grejjer, men när man har barn så finns det väl alltid nån i familjen som kan pyssla upp det ifall inte mottagaren gillar det tänkte jag... :wink: 8) Nu tejpar jag igen paketet! :D

Anka: Hoppas flickan kryar på sig snart! :klappar:
Användarens profilbild
Av mimpen
MammaTess skrev:Fast inser nu att mitt ätbara blev något drickbart istället och hoppas att detta går lika bra :D :roll:
:vågen: drickbart lyxkaffe! Kan det bli bättre?! Tack SNÄLLA du vilken fin gåva jag fick idag! Jag kunde inte låta bli att öppna den :lol:

Änglarna var underbara :loving:, tyget hur snyggt som helst, knapparna de coolaste jag har sett, och, var det ett radband? Det blev jag grymt nyfiken på. Jättevackert!!!
Användarens profilbild
Av mimpen
AnKa skickat - fått
Binaem skickat - ej fått
corona skickat - ej fått
MikaelaJL skickat - fått
mimpen skickat -fått
namera skickat - fått
Användarens profilbild
Av plutteli
Jag kommer inte kunna få iväg mitt paket fören till nyår pga ickefungerande bankomatkort :(
Fick dock mitt paket idag!
Annelithor skickat - fått
AnKa skickat - fått
Binaem skickat - ej fått
corona skickat - ej fått
MikaelaJL skickat - fått
mimpen skickat - ej fått
namera skickat - fått
Av MammaTess
mimpen skrev:
MammaTess skrev:Fast inser nu att mitt ätbara blev något drickbart istället och hoppas att detta går lika bra :D :roll:
:vågen: drickbart lyxkaffe! Kan det bli bättre?! Tack SNÄLLA du vilken fin gåva jag fick idag! Jag kunde inte låta bli att öppna den :lol:

Änglarna var underbara :loving:, tyget hur snyggt som helst, knapparna de coolaste jag har sett, och, var det ett radband? Det blev jag grymt nyfiken på. Jättevackert!!!
Men oj vad snabbt det kom fram!!! Och så roligt att du tyckte om dina presenter! Jag glömde ju fota så det får du gärna göra och lägga ut*ler*
Det skånska kaffet var ju givet till en kaffeälskare :D :tumup:
Och kul att du gillade änglarna, tyget och knapparna :vågen:

Radbandet stoppade jag ner som en extra liten grej då jag hade för mig att att du liksom jag, är aktiv i kyrkan och intresserade av religion?! Köpt det av en försäljare som kom till jobbet ( Svenska Kyrkan) och som sålde vackra saker i trä ( julkrubbor, ikoner, smycken osv).
:D
Användarens profilbild
Av mimpen
MammaTess skrev:
mimpen skrev:

Men oj vad snabbt det kom fram!!! Och så roligt att du tyckte om dina presenter! Jag glömde ju fota så det får du gärna göra och lägga ut*ler*
Det skånska kaffet var ju givet till en kaffeälskare :D :tumup:
Och kul att du gillade änglarna, tyget och knapparna :vågen:

Radbandet stoppade jag ner som en extra liten grej då jag hade för mig att att du liksom jag, är aktiv i kyrkan och intresserade av religion?! Köpt det av en försäljare som kom till jobbet ( Svenska Kyrkan) och som sålde vackra saker i trä ( julkrubbor, ikoner, smycken osv).
:D
Det är så fint, jag har det här bredvid datorn och tittar på det. Men jag vet inte riktigt hur man använder radband :hmm: Och jo, det stämmer, jag är aktiv i kyrkan, så det var en passande extragrej :tumup:
Användarens profilbild
Av mimpen
MammaTess skrev:jag använder det inte alls som radband :roll: ( har ett eget :D ) utan använder det som bokmärke i min Bibel! :tumup:
Aha! Bra idé! Fast jag är en sån där som gillar att sitta och pilla på saker, så jag ska ha det att sitta och pilla på ett tag, som terapi :lol:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?