Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
HannaGerda skrev:Läckert!SCSI skrev: Huvan i detalj. Jag är alldeles kär i den!:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja den var snygg måste jag säga.
SCSI skrev:är det deras polyester flanell??glis skrev:Gudars skymning vad fint giraff-set! Var har du hittat tyget?En stuvbit jag hittade på Ohlssons i somras.
ellla skrev:är det deras polyester flanell??Ja, polyesterflanell skulle man nog kunna kalla det. Ett vävt men ganska stumt syntettyg med kort lugg i alla fall. Gosigare på utsidan än insidan...
jag har varit och klämmt på den...
carro83 skrev:Jag blir ju bara helt kär i dina skapelser SCSI...du är GRYMT duktig!Tack!
Silverros skrev:De där hornen är ju för söta! Vad är det för material högst upp?Det är samma tyg som jackan är fodrad med, stoppad med vanlig polystervadd (som borde finnas i fler färger! Det vita lyser igenom lite. Syns nog inte så mkt egentligen, men det stör mig en smula).
AnKa skrev:Jag längtar till att få se den med bebis i så småningomSamma här! Men nu nojar jag lite över att den inte kommer bli lagom stor förrens i sommar eller nåt, och huvan kommer vara alldeles för liten, och och och...
SCSI skrev:jag menar nog velourellla skrev:är det deras polyester flanell??Ja, polyesterflanell skulle man nog kunna kalla det. Ett vävt men ganska stumt syntettyg med kort lugg i alla fall. Gosigare på utsidan än insidan...
jag har varit och klämmt på den...
MammaTess skrev:Snofsigt värre! Jag behöver lära mig sy applikation, behöver lappa en av AH:s favoritkoftor... det kunde ju lämpligen göras i utbildningssyfte
Lilla A behövde mjuka byxor under overallen idag, detta blev resultatet..
mimpen skrev:Funderar... Min systers svärföräldrar är med på julafton. De senaste åren har vi brukat byta vinflaskor med varandra, för det känns kul att ha med nåt till dem eftersom vi VET att de ger både oss och barnen nåt. Jag hade tänkt sy nåt litet, enkelt. Men jag vet inte vad. Till kvinnan tänkte jag kanske typ ett näsduksfodral och handledsväska eller typ sminkväska/necessär. Men till mannen då? De är i 65-års-åldern, pensionärer, och jag känner dem inte så väl egentligen, så jag vet inte hur det ser ut hemma hos dem.Till henne låter det väl jättebra!
Idé någon? Det börjar brinna i knutarna.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?