Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SCSI
ellla skrev:är det deras polyester flanell??
jag har varit och klämmt på den...
Ja, polyesterflanell skulle man nog kunna kalla det. Ett vävt men ganska stumt syntettyg med kort lugg i alla fall. Gosigare på utsidan än insidan...
carro83 skrev:Jag blir ju bara helt kär i dina skapelser SCSI...du är GRYMT duktig!
:love:
Tack! Bild
Silverros skrev:De där hornen är ju för söta! Vad är det för material högst upp?
Det är samma tyg som jackan är fodrad med, stoppad med vanlig polystervadd (som borde finnas i fler färger! Det vita lyser igenom lite. Syns nog inte så mkt egentligen, men det stör mig en smula).
Användarens profilbild
Av SCSI
AnKa skrev:Jag längtar till att få se den med bebis i så småningom :wink:
Samma här! Men nu nojar jag lite över att den inte kommer bli lagom stor förrens i sommar eller nåt, och huvan kommer vara alldeles för liten, och och och...
aja - jag får väl sy om den lite i värsta fall!
Användarens profilbild
Av ellla
SCSI skrev:
ellla skrev:är det deras polyester flanell??
jag har varit och klämmt på den...
Ja, polyesterflanell skulle man nog kunna kalla det. Ett vävt men ganska stumt syntettyg med kort lugg i alla fall. Gosigare på utsidan än insidan...
jag menar nog velour :oops:
jag måste nog förbi ohlssons idag...

väldigt väldigt fint!
Användarens profilbild
Av SCSI
Haha - kreativt namn på velour! :love:

Det fanns ett tyg med tigermönster oxå, men det var så blaskiga färger på det. Och dessutom har vi redan en tigerdräkt till ungen, ärvd av storebror. :mrgreen:

det är lite trist att det inte finns några anständiga tygbutiker i den här stan. Jag tar mig beklagansvärt sällan till vare sig Söderköping eller Linköping utan körkort och pengar... så jag försöker passa på att hamstra lite när jag hälsar på vänner i Uppsala istället - nån gång om året sådär... men det hjälper ju med att hålla nere mitt missbruk en del, om inte annat. *host*
Användarens profilbild
Av mimpen
MammaTess skrev:Bild
Bild

Lilla A behövde mjuka byxor under overallen idag, detta blev resultatet.. :D
Snofsigt värre! Jag behöver lära mig sy applikation, behöver lappa en av AH:s favoritkoftor... det kunde ju lämpligen göras i utbildningssyfte :lol:
Användarens profilbild
Av mimpen
Funderar... Min systers svärföräldrar är med på julafton. De senaste åren har vi brukat byta vinflaskor med varandra, för det känns kul att ha med nåt till dem eftersom vi VET att de ger både oss och barnen nåt. Jag hade tänkt sy nåt litet, enkelt. Men jag vet inte vad. Till kvinnan tänkte jag kanske typ ett näsduksfodral och handledsväska eller typ sminkväska/necessär. Men till mannen då? De är i 65-års-åldern, pensionärer, och jag känner dem inte så väl egentligen, så jag vet inte hur det ser ut hemma hos dem.

Idé någon? Det börjar brinna i knutarna.
Användarens profilbild
Av Panakeia
mimpen skrev:Funderar... Min systers svärföräldrar är med på julafton. De senaste åren har vi brukat byta vinflaskor med varandra, för det känns kul att ha med nåt till dem eftersom vi VET att de ger både oss och barnen nåt. Jag hade tänkt sy nåt litet, enkelt. Men jag vet inte vad. Till kvinnan tänkte jag kanske typ ett näsduksfodral och handledsväska eller typ sminkväska/necessär. Men till mannen då? De är i 65-års-åldern, pensionärer, och jag känner dem inte så väl egentligen, så jag vet inte hur det ser ut hemma hos dem.

Idé någon? Det börjar brinna i knutarna.
Till henne låter det väl jättebra!
Till honom...
En mössa?
Enkla tumvantar i typ fleece?
Förkläde om han lagar mat ibland...
Vetevärmare?
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 169
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?