- ons dec 08, 2010 20:12
.
Jag använder en sån där böjd nål för att försöka få osynliga stygn som bara är i skarven, och det går väl halvdant - men väldigt långsamt. Inte vet jag hur jag ska göra när jag måste byta tråd heller. Fästa och sen börja om antar jag väl iofs..
melon skrev:Jag stoppade in 35 meter korv i tvättmaskinen. 6 olika korvar, från 4 till 10 meter långa fördelat i två örngott. De tovade inte ihop sig. Men däremot blev korvarna som var gjorda av dubbelt förgarn lite ojämna... så de skippar jag kanske.Jag kom på att det kanske var lite opedagogiskt av mig att uttrycka min åsikt.... Men gör gärna ett försök, och tala om för mig om det går bra, hur du iså fall gör
Kaffemoster skrev:Naturgummi från Panduro sas det....Ojdå, nu blev jag osugen på att sy...
Ihopsyendet är ju för fanken ett evighetsprojekt. Och värre än så, ett TRÅKIGT evighetsprojekt, som dessutom blir fult!!

Jag använder en sån där böjd nål för att försöka få osynliga stygn som bara är i skarven, och det går väl halvdant - men väldigt långsamt. Inte vet jag hur jag ska göra när jag måste byta tråd heller. Fästa och sen börja om antar jag väl iofs..
K -05 och B -07