Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Bubbi skrev:Ett tips är att testa på en provlapp först!Ja, för jag fattar ingenting.
Bubbi skrev:Ett tips är att testa på en provlapp först!
SaraLj skrev:Bubbi skrev:Ett tips är att testa på en provlapp först!
Vad är det? låter mesigt!
![]()
(
gör om gör rätt är mer min stil...)
Elsa skrev:jag kör på att göra rätt på en gång jagSaraLj skrev:Bubbi skrev:Ett tips är att testa på en provlapp först!
![]()
(
Min med! Fast ibland önskar jag att jag var en sån som provade och räknade exakt o.s.v.
ellla skrev:Jag är också sådan. Egentligen. Men just när det gäller klippa upp och repa upp från fel håll så kan det bli så himla fel. Tills man lärt sig hur det fungerar. Trist om man stickar i månader, och sedan förstör.Elsa skrev:jag kör på att göra rätt på en gång jagSaraLj skrev:Bubbi skrev:Ett tips är att testa på en provlapp först!
![]()
(
Min med! Fast ibland önskar jag att jag var en sån som provade och räknade exakt o.s.v.
MuuM skrev:Jag med!! Jag har bara repat upp på det krångliga sättet.Bubbi skrev:Jag kom på värsta grejen när det gäller upprepning av ribbad kant.Åh! Det vill jag veta mer om!
Jag klippte upp en endaste maska på rätt ställe. Och drog i den så deg stickade lossnade på båda sidor. Förklarar mer sen.
Bubbi skrev:Jag måste kanske göra en bildsvit och visa?Ja tack! Gärna innan kvällen, för då tänkte jag ta tag i det
kvarnvik skrev:Nope, det går inte. Måste ju sticka en provlapp först. Och orka hasa fram kameran. Så det får gott vänta tills imorgon.Bubbi skrev:Jag måste kanske göra en bildsvit och visa?Ja tack! Gärna innan kvällen, för då tänkte jag ta tag i det
solängel skrev:Nu har jag börjat på tröjan, grön nepal ocg kauni ea blev otroligt snyggt kan jag meddela.Jag vill också ha en sån!!!![]()
Fast jag har ett visst hat-kärleksförhållande till kauni. det är så fint, men jag blir tokig på färgbyte mitt i nystanet. dessutom bytte de håll också...![]()
och egentligen ska jag inte sticka på tröjan alls, jag har ju en massa julklappar att hinna klart.. men hur lätt är det att hålla fingrarna i styr när det ligger nytt fint garn i kassen och ropar?![]()
kvarnvik skrev:Bubbi: Den vita såg ju fin ut och ser rolig ut att sticka, det enda som är lite trist med koftor som har flätor över hela är att det är lätt att man ser lite plufsig ut i dem, eftersom de blir så tjocka med flätornaDet gör man kanske. Det har jag dock inte tänkt på i min blå flätkofta (fast den är mörk, och har flätor all over)
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?