Du behöver en bra UFO-förvaring. Exakt vilken sort som passar dig vet bara du men påsar, lådor, galgar, hyllplats eller något annat.
I skolan hade vi både låda och galgar beroende på vilken slags projekt vi hade på gång och beroende på var i arbetsprocessen vi var och jag har adopterat och adapterat det nu. Innan jag hade någon egen plats hade jag en enorm transparant back med lock där alla UFOn låg, den var lätt att ställa undan och ltät att ta fram igen, det var också bra att den var halvgenomskinlig så jag inte behövde öppna och gräva i den varje gång jag funderade på vart i processen jag lämnade de olika projekten senast.
Nu längtar jag efter galgsystem också men det finns ingenstans att hänga där jag sitter just nu. Väggarna är så dåliga att det inte går att skruva upp en hatthylla som jag först tänkt

.
Tills vidare ligger projekten framme vilket är bra för man ser det men dåligt för det ligger alltid i vägen. Tanken just nu är att jag behöver några mindre fler genomskinliga UFO-lådor.
Krokar på väggen att hänga galgar och påsar/säckar önskar jag också kunna sätta upp men det funkar inte pga det dåliga väggmaterialet

.
Hysteriskt stökigt ser det ju inte alls ut men man behöver liksom tänka annorlunda med projektförvaring när man jobbar med hantverk än när man sysslar med papper.
Not so much anymore..