Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimpen
Jag vet inte. På jobbet brukar jag ha det mest välstädade skrivbordet. Vad är det som har hänt??

Bild

Bild
Bild

Bonusbild på fina (:Hahaa:), okej, funktionella, trådtavlan! :tumup:
Bild
Användarens profilbild
Av Mikaela
lotusx skrev:Mimpen, det där ÄR ordning!!!!
:iagree:

(vill inte skapa någon "spik-i-foten"-stämning, men du skulle se hur det ser ut här :hide: )
Användarens profilbild
Av nakum
:iagree: Skulle aldrig våga visa bild på mitt sybord nu. :oops: Trådrulletavlan var ju jättesmart!
Användarens profilbild
Av mimpen
Mikaela skrev:

(vill inte skapa någon "spik-i-foten"-stämning, men du skulle se hur det ser ut här :hide: )
:Hahaa: Ni är för rara. Min man hotar med att flytta ut om det ska se ut så här... :roll: Och jag håller med. Det är hemskt. Men det går liksom inte att ha det bättre, för då försvinner saker. Typ. Pågående projekt måste ju få ligga framme. Så det så!
Användarens profilbild
Av Shuna76
Det kallas kreativitet, inte oordning! De enda gångerna mitt sybord/syrum är städat är när jag inte har nån inspiration..inte ofta mao.. fast, just nu är där nästan tomt..jag jobbar helg & ägnade veckan som var åt att fota & klippa tyg.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
nakum skrev:
:iagree: Skulle aldrig våga visa bild på mitt sybord nu. :oops: Trådrulletavlan var ju jättesmart!
Av KattenFindus
Lindiwe skrev:
nakum skrev:
Haha samma här!
Eller tänkta sy, pyssel o kontorsrummet :Hahaa:
Milde tid.
Ja vi är stökiga här. :shock:
Av KattenFindus
mimpen skrev:
Mikaela skrev:

:Hahaa: Ni är för rara. Min man hotar med att flytta ut om det ska se ut så här... :roll: Och jag håller med. Det är hemskt. Men det går liksom inte att ha det bättre, för då försvinner saker. Typ. Pågående projekt måste ju få ligga framme. Så det så!
Kan jag skicka upp min man (eh sambo vi är ogifta) och svärmor till din man på ordningskurs? :app:
Svärmor betalar :floet2:
Av Enid
Du behöver en bra UFO-förvaring. Exakt vilken sort som passar dig vet bara du men påsar, lådor, galgar, hyllplats eller något annat.

I skolan hade vi både låda och galgar beroende på vilken slags projekt vi hade på gång och beroende på var i arbetsprocessen vi var och jag har adopterat och adapterat det nu. Innan jag hade någon egen plats hade jag en enorm transparant back med lock där alla UFOn låg, den var lätt att ställa undan och ltät att ta fram igen, det var också bra att den var halvgenomskinlig så jag inte behövde öppna och gräva i den varje gång jag funderade på vart i processen jag lämnade de olika projekten senast.

Nu längtar jag efter galgsystem också men det finns ingenstans att hänga där jag sitter just nu. Väggarna är så dåliga att det inte går att skruva upp en hatthylla som jag först tänkt :? .

Tills vidare ligger projekten framme vilket är bra för man ser det men dåligt för det ligger alltid i vägen. Tanken just nu är att jag behöver några mindre fler genomskinliga UFO-lådor.

Krokar på väggen att hänga galgar och påsar/säckar önskar jag också kunna sätta upp men det funkar inte pga det dåliga väggmaterialet :? .

Hysteriskt stökigt ser det ju inte alls ut men man behöver liksom tänka annorlunda med projektförvaring när man jobbar med hantverk än när man sysslar med papper.
Användarens profilbild
Av mimpen
KattenFindus skrev:
mimpen skrev:
Mikaela skrev:

Kan jag skicka upp min man (eh sambo vi är ogifta) och svärmor till din man på ordningskurs? :app:
Svärmor betalar :floet2:
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av mimpen
Enid skrev:Du behöver en bra UFO-förvaring. Exakt vilken sort som passar dig vet bara du men påsar, lådor, galgar, hyllplats eller något annat.

I skolan hade vi både låda och galgar beroende på vilken slags projekt vi hade på gång och beroende på var i arbetsprocessen vi var och jag har adopterat och adapterat det nu. Innan jag hade någon egen plats hade jag en enorm transparant back med lock där alla UFOn låg, den var lätt att ställa undan och ltät att ta fram igen, det var också bra att den var halvgenomskinlig så jag inte behövde öppna och gräva i den varje gång jag funderade på vart i processen jag lämnade de olika projekten senast.

Nu längtar jag efter galgsystem också men det finns ingenstans att hänga där jag sitter just nu. Väggarna är så dåliga att det inte går att skruva upp en hatthylla som jag först tänkt :? .

Tills vidare ligger projekten framme vilket är bra för man ser det men dåligt för det ligger alltid i vägen. Tanken just nu är att jag behöver några mindre fler genomskinliga UFO-lådor.

Krokar på väggen att hänga galgar och påsar/säckar önskar jag också kunna sätta upp men det funkar inte pga det dåliga väggmaterialet :? .

Hysteriskt stökigt ser det ju inte alls ut men man behöver liksom tänka annorlunda med projektförvaring när man jobbar med hantverk än när man sysslar med papper.
UFO. Jag fattar vad du menar. Men vad står det för? Un Finished Objects?

Ja. Det är det min man försöker få mig till. Jag har en sån låda, den står i fönstret, men den är full... Sen har jag en tom låda som står på golvet och fungerar som lekplats åt Hjalmar :fnissa: Den kanske jag skulle ta fram. Och de gröna backarna i bokhyllan är också tänkta för pågående projekt. Men de är inte stapelbara och därmed lite opraktiska enligt mitt sätt att se det. Nä. Jag vet inte. Vi får köpa vidare en massa backar. Men
Användarens profilbild
Av mimpen
Silverros skrev:Trådtavlan är fantastisk! Vart har du hittat den? :loving:
Hittat den? Det är baksidan av vår gamla badrumsskåpslucka med en massa spikar i, som maken spikade i en gång, den blev klar ungefär 5 minuter innan vår 1-års-fest för Hjalmar, eftersom min man har en märklig tendens att prioritera konstigt i städningsväg just när vi ska ha storfrämmande :roll:
Av MammaTess
Du vet väl vad man säger:

Stökig syhörna= stökig hjärna

Tom syhörna = tom hjärna

Klart man måste ha stök och mys när man är kreativ, själv hittar jag inget när jag har städat... :D
Användarens profilbild
Av mymlan
Mikaela skrev:

*Nickar* :Hahaa: Ser ut som finfin ordning i min värld.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?