Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
tk81 skrev:idag kom min nya symaskinSkojsigt! Grattis!ska bekanta mig med den ikväll
kvarnvik skrev:Detta är vad jag har färdigställt under förmiddagen, byxorna sydda i helgen, men har gjort det sista tråket nu. Rekommenderar jeanscollegetyget från Mjuka tyger, måste nog beställa ett par meter till på stört.
Lite fler bilder och info i bloggen![]()
Sen undrar jag vad ni skulle ta för kantband till en tunika i grodtyget? Jag funderar på mörklila, verkar det bra eller är det någon som har något bättre förslag? Jag har inget som matchar varken bottenfärgen eller grodorna.
mimpen skrev:Nu får du sy i knapparna för hand i fortsättningenmimpen skrev:Wohooo!annbom skrev:Nu ska vi seeee... vi har demonterat hela eländet, micklat och kliat våra huvuden, och nu ska ve se om vi får ihop den...mimpen skrev:AKUT!Tyvärr inte
Ingen som vet hur man fixar en kaputt matare i en husqvarna 400 computer???
Den gick fint att dra ner (liksom "ta bort", för att sy i en knapp), men nu går den inte att få upp igendet funkar!!!!
![]()
![]()
![]()
Nu kan jag och maken titulera oss symaskinsmekaniker
Marine78 skrev:Då skulle jag skära/klippa till utav grodtyget. Gör så ofta numera och tycker det blir riktigt snyggt att bandkanta med samma tyg som plagget är i för övrigt.Jag tror faktiskt inte ens att jag har så långa remsor att det räcker kvar av tyget
kvarnvik skrev:Detta är vad jag har färdigställt under förmiddagen, byxorna sydda i helgen, men har gjort det sista tråket nu. Rekommenderar jeanscollegetyget från Mjuka tyger, måste nog beställa ett par meter till på stört.
Lite fler bilder och info i bloggen![]()
Sen undrar jag vad ni skulle ta för kantband till en tunika i grodtyget? Jag funderar på mörklila, verkar det bra eller är det någon som har något bättre förslag? Jag har inget som matchar varken bottenfärgen eller grodorna.
kvarnvik skrev:Sannerligen!mimpen skrev:Nu får du sy i knapparna för hand i fortsättningenmimpen skrev:Wohooo!annbom skrev:Nu ska vi seeee... vi har demonterat hela eländet, micklat och kliat våra huvuden, och nu ska ve se om vi får ihop den...mimpen skrev:AKUT!Tyvärr inte
Ingen som vet hur man fixar en kaputt matare i en husqvarna 400 computer???
Den gick fint att dra ner (liksom "ta bort", för att sy i en knapp), men nu går den inte att få upp igendet funkar!!!!
![]()
![]()
![]()
tk81 skrev:idag kom min nya symaskinVad är det för maskin?ska bekanta mig med den ikväll
mimpen skrev: Wohooo!det funkar!!!!
![]()
![]()
![]()
tk81 skrev:idag kom min nya symaskinGrattis!ska bekanta mig med den ikväll
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?