- mån nov 01, 2010 21:40
Tass! passar på när jag faktiskt sytt till mina egna barn - annat får jag ju inte visa 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zmurfan skrev:Så fina panakeia!Barma
Vad står det på den blå lappen?
Cilia skrev:Det måste du visa upp när du är klarJenny med Emiliten skrev:Därmed dags att ta itu med det broderi som jag började med för fyra år sedan.Fyra år är väl ingenting... JAg har ett som jag påbörjade 1996 eller 1997! Visserligen är det jättestort och består av 12 olika bilder, men ändå... JAg tror jag har 2,5 bilder kvar innan det mesta är klart. Sen ska bara texten dit. Det är alltså en korsstygnstavla med en dam och en herre från olika tider i tidstypiska dräkter. Varje par är liksom en liten tavla och det är fyra par i rad och då tre rader. Under varje par står det från vilken epok kläderna är.
teres skrev:Lojse, kolla med vanlig huskvarna butik. Jag har en gammal symaskin, enl butik började modellen komma 57 (tror jag det var) men min är troligen några år yngre, när jag skaffade ny symaskin runt 2001 så passade de gamla pressarfötterna som en smäck (jag har dessutom plockat på mig extra när mamma skrotade sin gamla maskin) så de har visst inte bytt smäcken till pressarfötterna på ett tag
MammaTess skrev:Grattis till ny maskin!!!Hurra! Då blir man glad!
Själv har jag HITTAT min trådkapsel som jag var av med, lyckan är total!!![]()
![]()
Enid skrev:Nu har jag fotat mina knasiga "hästar":Men oh vad coola!!!
Och jag har sytt ihop ett par mjukisbyxor till idag, det är otroligt tacksamt för det tar ca 15-20 min från en hög utklippta delar till färdig byxa.
If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?