Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
Behövs speciella nålar eller kan jag ta symaskinsnålar? Jag upplever det som att mina ol-nålar gör hål i trikåtyger och vill ha speciella trikånålar. Måste jag köpa nya?
Användarens profilbild
Av binaem
i tråkå använder man trikånålar med rundade spetsar om man vill slippa hål
Användarens profilbild
Av Panakeia
binaem skrev:i tråkå använder man trikånålar med rundade spetsar om man vill slippa hål
japp - men det är samma trikånålar som du har i vanliga maskinen.

Jag gör så att jag kör trikånålar rakt över i OLen - det mesta som sys på den är trikå. De vävda tygerna tar ingen skada av trikånålen, men nålen slits ju onödigt mycket och sömmen blir inte riktigt lika fin i vävda tyger - men jag tycker det är lättast att alltid har trikånålar i OLen.
Användarens profilbild
Av Stark
binaem skrev:i tråkå använder man trikånålar med rundade spetsar om man vill slippa hål
Jo, jag vet. Men killen jag köpte maskinen av tyckte jag skulle ha alroundnålar i OLen :? Numera är jag inte så glad i den killen... Men då vet jag och tar av mina vanliga jerseynålar istället. Då slipper jag köpa nya bara till OLen.
Av Enid
Det är olika i olika OL-maskiner. Vissa OL behöver extra långa nålar annars gör dom hoppstygn. Men använder du vanliga allroundnålar kan du lika gärna använda trikånålar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?