- fre sep 24, 2010 19:26
Apropå LP-skålar så håller jag med om både coolhet och användarvänlighet... jag har ett flervånings-kakfat liggande nånstans (LP, maxisingel, singel), min systerdotter hade en period då hon böjde all plast hon kom över... en annan gång fick jag ett coolt armband gjort av en tandborste:

(samma systerdotter bor numera i London och syr egendesignade bröllopsklänningar åt folk. Duktiga, kreativa unge! *stolt moster*)
Elin G skrev:Jag funderar på att sy små lavendelpåsar till min mormor och svärmormor. Kan man fylla dem med lavendelblad eller måste det vara blommor? Jag har nämligen en ganska stor och fin lavendel i trädgården, men den blommar ju inte nu och jag satte den i våras, så då hann den inte heller blomma.Torkade blad luktar väl rätt mycket lavendel de med? Jag tycker det borde funka!
Apropå LP-skålar så håller jag med om både coolhet och användarvänlighet... jag har ett flervånings-kakfat liggande nånstans (LP, maxisingel, singel), min systerdotter hade en period då hon böjde all plast hon kom över... en annan gång fick jag ett coolt armband gjort av en tandborste:

(samma systerdotter bor numera i London och syr egendesignade bröllopsklänningar åt folk. Duktiga, kreativa unge! *stolt moster*)
J 2011 | bonus 2005
instagram