- ons sep 01, 2010 11:03
Hej, får jag vara med här? Virkar just nu på en garnrestfilt i Juvel, tjockt garn så det går fort
.

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Humleblomstern skrev:Hej, får jag vara med här? Virkar just nu på en garnrestfilt i Juvel, tjockt garn så det går fortDen var jättefin! Har du mönster?.
Humleblomstern skrev:Hej, får jag vara med här? Virkar just nu på en garnrestfilt i Juvel, tjockt garn så det går fort.
Cillan skrev:Humleblomstern skrev:Hej, får jag vara med här? Virkar just nu på en garnrestfilt i Juvel, tjockt garn så det går fort.
Vilken härlig filt!
Sofie skrev:Underbar filt!!Cool disktrasa!!!
Mer krokade disktrasor disktrasor
Humleblomstern skrev:Hej, får jag vara med här? Virkar just nu på en garnrestfilt i Juvel, tjockt garn så det går fort.
Asereht skrev: Gud så snyggt! En sån måste jag testa att göra. Kan ju bli ett kul avbrott bland vågfiltar och mormorsrutor!Nämen tack!
Cillan skrev:Fin trasa Cillan!
En disktrasa till
Inte lika fin Sofies men den duger till mig.
Nu håller jag på med ett par grytlappar igen, ett väldigt lätt mönster där grytlapparna växer fort. Det tycker jag om annars tröttnar jag.
Skulle gärna vilja ha ett mönster på svenska på filten som är så fin som Humleblomstern gör.
Vi fick fåren klippta i början av somma[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?