- sön aug 01, 2010 19:49
Idag gjorde jag slag i saken och tvingade maken att hjälpa mig att bära upp ett överblivet slagbord som bara har stått och samlat på sig en massa "skräp" och istället ta ner en byrå. (Vi bor bara på undervåningen, så hela övervåningen är typ vind och innehåller diverse gamla möbler och annan bråte) Sen satte jag igång att röja och fixa i det som har gått från att vara kontor till att bli syrum
Det är vårt absolut fulaste rum, så det blev inte snyggt, men betydligt mer ordnat och praktiskt.
Skrivbordet med symaskinerna och tygförvaring i backar under.

Två moppebyråer på hjul, med baksidan utåt för att inte locka lilla hjälpredan till alla småprylar som ligger där i

Mina trådrullar, fick med en hel massa till symaskinen när jag köpte den och Bibbis rullar är likadana, sen har jag en liten låda med udda rullar också

Byrån, inte snygg, men sväljer en hel del. En del tygförvaring bredvid, plus en back med mina växtfärgade garner.

En av lådorna blev garnförvaring, skulle behöva rensa ut en del

Jag är sjukt nöjd med mig själv, eftersom jag är en obotlig slarvmaja som behöver ha bestämda platser åt prylarna för att det inte ska bli kaos, vilket det var innan
Nu kanske sylusten kommer tillbaka, vilket är på tiden, höstgarderoben behöver fixas...

Skrivbordet med symaskinerna och tygförvaring i backar under.

Två moppebyråer på hjul, med baksidan utåt för att inte locka lilla hjälpredan till alla småprylar som ligger där i

Mina trådrullar, fick med en hel massa till symaskinen när jag köpte den och Bibbis rullar är likadana, sen har jag en liten låda med udda rullar också

Byrån, inte snygg, men sväljer en hel del. En del tygförvaring bredvid, plus en back med mina växtfärgade garner.

En av lådorna blev garnförvaring, skulle behöva rensa ut en del

Jag är sjukt nöjd med mig själv, eftersom jag är en obotlig slarvmaja som behöver ha bestämda platser åt prylarna för att det inte ska bli kaos, vilket det var innan