Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Idag gjorde jag slag i saken och tvingade maken att hjälpa mig att bära upp ett överblivet slagbord som bara har stått och samlat på sig en massa "skräp" och istället ta ner en byrå. (Vi bor bara på undervåningen, så hela övervåningen är typ vind och innehåller diverse gamla möbler och annan bråte) Sen satte jag igång att röja och fixa i det som har gått från att vara kontor till att bli syrum :lol: Det är vårt absolut fulaste rum, så det blev inte snyggt, men betydligt mer ordnat och praktiskt.

Skrivbordet med symaskinerna och tygförvaring i backar under.
Bild
Två moppebyråer på hjul, med baksidan utåt för att inte locka lilla hjälpredan till alla småprylar som ligger där i :lol:
Bild
Mina trådrullar, fick med en hel massa till symaskinen när jag köpte den och Bibbis rullar är likadana, sen har jag en liten låda med udda rullar också :roll:
Bild
Byrån, inte snygg, men sväljer en hel del. En del tygförvaring bredvid, plus en back med mina växtfärgade garner.
Bild
En av lådorna blev garnförvaring, skulle behöva rensa ut en del :roll:
Bild

Jag är sjukt nöjd med mig själv, eftersom jag är en obotlig slarvmaja som behöver ha bestämda platser åt prylarna för att det inte ska bli kaos, vilket det var innan :roll: Nu kanske sylusten kommer tillbaka, vilket är på tiden, höstgarderoben behöver fixas...
Användarens profilbild
Av MuuM
Snyggt jobbat! Jag måste masa mig nedåt landet någon gång så jag äntligen får se hur ni bor!
Användarens profilbild
Av tweed
MuuM skrev:Snyggt jobbat! Jag måste masa mig nedåt landet någon gång så jag äntligen får se hur ni bor!
Med fula golv och trasiga tapeter,ser du väl :Hahaa:
Ska ni neråt nåt i sommar/höst?
Användarens profilbild
Av MuuM
kvarnvik skrev:
MuuM skrev:Snyggt jobbat! Jag måste masa mig nedåt landet någon gång så jag äntligen får se hur ni bor!
Med fula golv och trasiga tapeter,ser du väl :Hahaa:
Ska ni neråt nåt i sommar/höst?
:-)

Inget bestämt men möjligen till höstmarknaden. Vi får se.
Av Smultronbarn
:shock:
Vilket syrum! :vågen: Bra jobbat! :D
Användarens profilbild
Av carro83
Håller på i detta nu med mitt sy/gästrum för att få ordning där! Det är så skönt att få ordning!
Användarens profilbild
Av Mosan
Vad härligt! Jag sorterade bland mina tyger gör någon vecka sen men något syrum har jag inte! Vilken lyx!
Användarens profilbild
Av tweed
Mosan skrev:Vad härligt! Jag sorterade bland mina tyger gör någon vecka sen men något syrum har jag inte! Vilken lyx!
Det här rummet är något slags kombinerat kontor/hobbyrum för både mig och min man. Men jag har nog ockuperat en bit i taget till att det har blivit "syrummet" :fnissa:. Han har sitt vapenskåp och sina jaktkläder där, och så har vi ett skrivbord där vår stationära dator står och där alla räkningar och viktiga papper samlas. Bokhyllor för alla böcker i huset och så mitt skrivbord med symaskiner och byrån då. Så helt ett eget syrum är det inte, men det är jag som använder rummet mest, eftersom min hobbyutövning sker inomhus, medan hans gör det ute :D Men lyx är det, särskilt med tanke på att vår tvååring inte har något eget rum utan sover hos oss och leker i TV-rummet. (men det hade hon nog gjort även om hon hade ett eget rum :lol: )

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?