Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Melinna skrev:tassarJa. Det är rent av nästan trevligt att ha mens. Men vet ni, jag har upptäckt något revolutionerande! Den rent förlamande mensvärken jag har haft nu de gånger efter Hjalmar föddes, som nästan fått mig att spy trots konstant knaprande av ipren, den är borta nu när jag inte använder menskoppen. Kan det vara så
Vilka fina bindor ni syr! Sådana man blir glad av att använda!
shimzy skrev:sydde ett trosskydd med ett lager bambuvelour överst och ett lager frotte underst.. inget i mitten..Som trosskydd borde det räcka ja. Någon modellidé har jag inte där dock.
kändes super luftigt och mysigt.
det borde väl räcka med de två lagrena?
blir inte nöjd med mina trosskyddsmodeller, tycker inte dem blir bekväma om jag inte gör dem lika stora som bindorna, om det känns lite stooort med så stora trosskydd...?
mimpen skrev:ang modell så är det bara att prova sig fram på olika modeller inte så kul kanske men det är nog det som är bästa sätt att få fram en modell som passar dig.....shimzy skrev:sydde ett trosskydd med ett lager bambuvelour överst och ett lager frotte underst.. inget i mitten..Som trosskydd borde det räcka ja. Någon modellidé har jag inte där dock.
kändes super luftigt och mysigt.
det borde väl räcka med de två lagrena?
blir inte nöjd med mina trosskyddsmodeller, tycker inte dem blir bekväma om jag inte gör dem lika stora som bindorna, om det känns lite stooort med så stora trosskydd...?
Melinna skrev:Kom hit och knappa! Jag har press och knappar som inte kommer bli använda på ett tag
Det var ju busenkelt att sy tygbinda juoch roligt med något som blir färdigt så fort! Jag använde en imse-binda som mönster, och fyllde med två lager frottehandduk (utan vingar) helt godtyckligt... Måste sy fler tygblöjor nu bara för att få fler spillbitar
Och jag måste lösa problemet med hur jag ska knäppa ihop den, har förstått att det är rätt dyrt med knappningsutrustningen (?)...
Har tänkt sy ett par ordentliga nattbindor sedan, brukar inte använda nattbindor eftersom de alltid läcker, men om jag får sy dem själv så måste det väl gå att få till? Tips?
Enid skrev: Kom hit och knappa! Jag har press och knappar som inte kommer bli använda på ett tagDet gör jag gärna!!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?